5 περασμένα κι είναι 4ο έτος; Ωχ.

Πρώτον αν έχει θέμα ψυχικής υγείας, ό,τι και να λέμε εμείς εδώ, άχρηστο είναι. Πρέπει να τον δει ειδικός, και μάλιστα ψυχίατρος-ψυχοθεραπευτής, μην έχει ο άνθρωπος άλλα που δεν μπορούν να διαγνωστούν στο ποδάρι.

Δεύτερον, αν δεν έχει πρόβλημα ψυχικής υγείας, αλλά μια γενικότερη κατήφεια/βαρεμάρα/απογοήτευση και παράλληλα θέλει να τελειώσει τη σχολή, πρέπει να στρωθεί να κάνει τα εξής:

1.να οργανώσει πόσα από τα "κορμού" μαθήματα έχει περάσει (αρχαία ελλ.φιλολογία, λατ.φιλολογία, νεοελλ.φιλολογία, παιδαγωγικά, φιλοσοφία κλπ.) κι αν έχει κενά εκεί να τα καλύψει με κάποιο ιδιαίτερο μάθημα πριν δώσει (σύνηθες οι αρχαιολόγοι να κουράζονται στα πρώτα δύο ιδίως, μιας και δεν είναι ο τομέας τους) Οι προγυμναστές των Πανελληνίων του κάνουν, αρχαία και λατινικά είναι.

2.να πάρει ως επιλεγόμενα όσα περισσότερα και διαθέσιμα μαθήματα Ιστορίας Τέχνης μπορεί, μιας κι αυτά είναι τα ευκολότερα να τα περάσει με εύλογο κανονικό διάβασμα. Αυτό θα του τονώσει το ηθικό, επειδή θα φεύγουν "νούμερα" και δεν θα φρικάρει ότι χρωστάει το σύμπαν.

3.αφού φροντίσει αυτά να δει ποιά πιο εξειδικευμένα δύσκολα μαθήματα χρειάζονται άλλη προσέγγιση, πχ. ανασκαφική, παλαιοεπιγραφική κλπ. και να τα οργανώσει από 1, βία 2 στα επόμενα εξάμηνα μαζί με τα υπόλοιπα που του μένουν.
Ευελπιστώ έχει συμμετάσχει στην εκπαιδευτική ανασκαφή; Αν όχι, να το πράξει το συντομότερο, θα μάθει επί της πράξης πολλά.

Ελπίζω βοήθησα.

Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon