Ε καλά τώρα, τι τα θες, αυτοί οι συνάδελφοί σου μπήκαν στον τροχό των χάμστερ με τη ζωή τους να χωρίζεται κάθε μήνα σε πριν και μετά τη μισθοδοσία, οπότε νιώθουν και λίγο μέντορες που σου μαθαίνουν να ζεις, γιατί χωρίς αυτοκίνητο δεν έχεις ζωή, ναι; Α, και επίσης, αν δεν ξέρεις να οδηγάς και δεν θέλεις να μάθεις κιόλας, "δεν είσαι αρκετά άνδρας," να ξέρεις, ε! Η οδήγηση είναι ενασχόληση, στην οποία μόνο ένα... "πραγματικό αρσενικό" αρέσκεται στο να επιδίδεται. Ναι, ναι, αυτά τα ακούω βερεσέ όχι από τη γειτόνισσά μου ούτε από καμιά παράξενη οικογένειά μου, αλλά δυστυχώς από πολλές γυναίκες συμπατριώτισσες πάσης ηλικίας κιόλας, οι οποίες την ιδιότητα της οδήγησης και την κατοχή Ι.Χ. σ' έναν άνδρα την κατατάσσουν μεταξύ των κορυφαίων κριτηρίων του αν θα έκαναν κάτι σοβαρό μαζί του ή όχι. Επίσης, να σημειωθεί ότι αυτά ακούγονται όχι μόνο στην πόλη καταγωγής μου που περνάει λεωφορείο οπότε θυμηθεί, μα τα λένε και όσες μένουν σε ευρωπαϊκές πόλεις, που σε ακτίνα δέκα μέτρων όπου κι αν σταθείς έχει μέσο μαζικής μεταφοράς που σε πάει όπου βάλεις στόχο να πας. Αλλά όχι, επιμένουν "και άμα θέλω να με πάνε σε εστιατόριο όπου θα βάλω τακούνι ή άμα πάμε καμιά Τενερίφη και πρέπει να ενοικιάσουμε αμάξι να δούμε τα μέρη, αυτός τι θα κάνει;" Εμ, τι θα κάνει ο έρμος, τι θα κάνει... Πιο βολικό να πληρώνει ταξί εδώ κι εκεί, γιατί πιο λίγα χρήματα θα βγουν από το να διατηρεί μια "μαύρη τρύπα χρημάτων" στο γκαράζ του, ειδικά αν καθημερινά δεν οδηγάει. Ειλικρινά, δεν οφείλεις σε κανέναν εξηγήσεις για το γιατί δεν παίρνεις αυτοκίνητο για σένα. Πες τους ότι έμαθες και δημιούργησες σκουληκότρυπα απ' το σπίτι για να τηλεμεταφέρεσαι στην είσοδο της δουλειάς σου και ρώτα τους πώς κι έτσι δεν θέλουν ή δεν έχουν μάθει κι εκείνοι τον τρόπο και έχουν μείνει τόσο πίσω.
Ε καλά τώρα, τι τα θες, αυτοί οι συνάδελφοί σου μπήκαν στον τροχό των χάμστερ με τη ζωή τους να χωρίζεται κάθε μήνα σε πριν και μετά τη μισθοδοσία, οπότε νιώθουν και λίγο μέντορες που σου μαθαίνουν να ζεις, γιατί χωρίς αυτοκίνητο δεν έχεις ζωή, ναι; Α, και επίσης, αν δεν ξέρεις να οδηγάς και δεν θέλεις να μάθεις κιόλας, "δεν είσαι αρκετά άνδρας," να ξέρεις, ε! Η οδήγηση είναι ενασχόληση, στην οποία μόνο ένα... "πραγματικό αρσενικό" αρέσκεται στο να επιδίδεται. Ναι, ναι, αυτά τα ακούω βερεσέ όχι από τη γειτόνισσά μου ούτε από καμιά παράξενη οικογένειά μου, αλλά δυστυχώς από πολλές γυναίκες συμπατριώτισσες πάσης ηλικίας κιόλας, οι οποίες την ιδιότητα της οδήγησης και την κατοχή Ι.Χ. σ' έναν άνδρα την κατατάσσουν μεταξύ των κορυφαίων κριτηρίων του αν θα έκαναν κάτι σοβαρό μαζί του ή όχι. Επίσης, να σημειωθεί ότι αυτά ακούγονται όχι μόνο στην πόλη καταγωγής μου που περνάει λεωφορείο οπότε θυμηθεί, μα τα λένε και όσες μένουν σε ευρωπαϊκές πόλεις, που σε ακτίνα δέκα μέτρων όπου κι αν σταθείς έχει μέσο μαζικής μεταφοράς που σε πάει όπου βάλεις στόχο να πας. Αλλά όχι, επιμένουν "και άμα θέλω να με πάνε σε εστιατόριο όπου θα βάλω τακούνι ή άμα πάμε καμιά Τενερίφη και πρέπει να ενοικιάσουμε αμάξι να δούμε τα μέρη, αυτός τι θα κάνει;" Εμ, τι θα κάνει ο έρμος, τι θα κάνει... Πιο βολικό να πληρώνει ταξί εδώ κι εκεί, γιατί πιο λίγα χρήματα θα βγουν από το να διατηρεί μια "μαύρη τρύπα χρημάτων" στο γκαράζ του, ειδικά αν καθημερινά δεν οδηγάει. Ειλικρινά, δεν οφείλεις σε κανέναν εξηγήσεις για το γιατί δεν παίρνεις αυτοκίνητο για σένα. Πες τους ότι έμαθες και δημιούργησες σκουληκότρυπα απ' το σπίτι για να τηλεμεταφέρεσαι στην είσοδο της δουλειάς σου και ρώτα τους πώς κι έτσι δεν θέλουν ή δεν έχουν μάθει κι εκείνοι τον τρόπο και έχουν μείνει τόσο πίσω.