Μάλλον είσαι ο σαρανταπεντ-Αρης και κάθεσαι και υπεραναλύεις τώρα το σχόλιο για το μισογυνισμό χωρίς να υπάρχει λόγος. Και όχι, δεν υπάρχουν αντικειμενικές αλήθειες ως προς τις ανθρώπινες σχέσεις και δη τις ερωτικές, στις οποίες και αναφέρεσαι. Άμα σε θέλει μια γυναίκα ή ένας άντρας αντίστοιχα δε θα ασχοληθεί ούτε με το αν είσαι άνεργος, ούτε με τις σπουδές, ούτε με τις ασχολίες σου, ούτε με το αν βρωμάει η ανάσα σου ή αν έχεις τρίχες στη μύτη. Αυτή είναι η γνώμη και η εμπειρία μου. Από'κει και πέρα δεν αποτελεί σπάνιο φαινόμενο ,βέβαια, να συνάπτονται και σχέσεις συμφέροντος που βασίζονται στα χρήματα ή στην κάλυψη άλλων υλικών και βιολογικών αναγκών. Είναι περισσότερο ευτυχισμένοι όμως αυτοί οι άνθρωποι από ένα ζευγάρι που αποτελείται από έναν άνεργο σύντροφο και έναν που δουλεύει για τρεις και εξήντα; Τα μυαλά μας μόνο εμείς μπορούμε να τα φυλακίσουμε λοιπόν, ούτε η κοινωνία, ούτε η εποχή. Αντίστοιχα, μπορούμε και να τα απελευθερώσουμε όμως και αυτή η διαδικασία είναι και η πιο επίπονη.
Μάλλον είσαι ο σαρανταπεντ-Αρης και κάθεσαι και υπεραναλύεις τώρα το σχόλιο για το μισογυνισμό χωρίς να υπάρχει λόγος. Και όχι, δεν υπάρχουν αντικειμενικές αλήθειες ως προς τις ανθρώπινες σχέσεις και δη τις ερωτικές, στις οποίες και αναφέρεσαι.
Άμα σε θέλει μια γυναίκα ή ένας άντρας αντίστοιχα δε θα ασχοληθεί ούτε με το αν είσαι άνεργος, ούτε με τις σπουδές, ούτε με τις ασχολίες σου, ούτε με το αν βρωμάει η ανάσα σου ή αν έχεις τρίχες στη μύτη. Αυτή είναι η γνώμη και η εμπειρία μου.
Από'κει και πέρα δεν αποτελεί σπάνιο φαινόμενο ,βέβαια, να συνάπτονται και σχέσεις συμφέροντος που βασίζονται στα χρήματα ή στην κάλυψη άλλων υλικών και βιολογικών αναγκών. Είναι περισσότερο ευτυχισμένοι όμως αυτοί οι άνθρωποι από ένα ζευγάρι που αποτελείται από έναν άνεργο σύντροφο και έναν που δουλεύει για τρεις και εξήντα;
Τα μυαλά μας μόνο εμείς μπορούμε να τα φυλακίσουμε λοιπόν, ούτε η κοινωνία, ούτε η εποχή. Αντίστοιχα, μπορούμε και να τα απελευθερώσουμε όμως και αυτή η διαδικασία είναι και η πιο επίπονη.