Live

Γενικά, εταιρεία που χρεώνει τους εργαζόμενούς της, και μάλιστα για λάθη/κλοπές πελατών, είναι "φθηνή" και δεν τη βρίσκω σοβαρή. Είτε για τριών ευρώ κραγιόν της Essence να ήταν είτε να είχε τσακίσει Estée Lauder με τα νεσεσέρ, ο εργαζόμενος δεν οφείλει να πληρώσει. Δυστυχώς, και οι εργοδότες αυτοί βρίσκουν και τα κάνουν. Αν η αγορά εργασίας ήταν τέτοια που οι εργαζόμενοι να είχαν το πάνω χέρι στην ελευθερία αλλαγής απασχόλησης (δηλ. αν έφευγες απ' αυτό το κατάστημα, αύριο βρίσκεις ίδια θέση σ' άλλα πέντε), δεν θα το έκαναν αυτό. :-/

Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon