Περί ντουντούκας και βοντερής φωνής: Είναι πραγματικά μέγιστη κακεντρέχεια, αυτό που λέμε κακία με την απόλυτη κυριολεξία να υποστηρίζει κάποιος ότι η εξομολόγηση κάποιου ανώνυμα είναι κάτι υποκριτικό ή οτιδήποτε αρνητικό τέλος πάντων όταν μάλιστα ζούμε στην εποχή που το 99% των ανθρώπων έχουν social media που τα χρησιμοποιούν χειριστικά προς τους άλλους μιλώντας μόνο για τον εαυτό τους και πετυχαίνοντας τον οποιοδήποτε ύπουλο σκοπό τους. Αλλά παρ όλα αυτά εσύ και οι άνθρωποι παρόμοιας νοοτροπίας με τη δική σου να τα βάζουν με την έκφραση κάποιου ανθρώπου μέσα από μια εξομολόγηση σαν να μη βλέπουν τα παρακάλια, τη χυδαιότητα, τη χειριστικότητα, τα ψέματα, την υπουλότητα, το τάισμα του υπερτροφικού εγωισμού κι οτιδήποτε άλλο κυριαρχεί στα social media. Αλλά κατά τ' άλλα ενοχλεί η ανωνυμία μιας εξομολόγησης. Όταν κάποιος δεν επιτρέπει τη δημοσίευση σχολίων δε σημαίνει πως το κάνει επειδή δεν είναι έτοιμος να ακούσει την ''καταπληκτική'' αλήθεια που θα του πουν οι ''ειδήμονες'' αλλά μπορεί να συμβαίνει κι επειδή δεν θέλει να διαβάσει τρολοπροσβολές όπως συμβαίνει κατά κόρον εδώ μέσα. Επίσης για ποιόν είναι αυτό το κείμενο δεν είσαι σε θέση να το καταλάβεις ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος γι' αυτό και δεν έδωσες σημασία στο σημαντικότερο κομμάτι του κειμένου που αφορά μια σημαντική απώλεια ενός σπουδαίου ανθρώπου που χάθηκε άδικα. Και συνήθως στις απώλειες είναι που συσπειρώνονται οι άνθρωποι και φορούν το προσωπείο του δήθεν νοιαξίματος σκυλεύοντας ξεδιάντροπα τη μνήμη του ανθρώπου που χάθηκε και λέγοντας το χυδαιότερο εξ' όλων που είναι το ''εγώ πάντα ήμουν εκεί, αν χρειαζόταν κάτι θα μου το έλεγε'' καθώς και τις υπόλοιπες φράσεις που αναφέρονται στην εξομολόγηση. Φυσικά αυτό δεν είναι σε θέση να το διακρίνεις στην εξομολόγηση -κι ούτε καν να το υποψιαστείς- καθώς η πρόθεσή σου δεν είναι να εντρυφήσεις στο θέμα της εξομολόγησης αλλά να προσβάλλεις το άτομο που την έγραψε. Δικαίωμά σου φυσικά αλλά για να ξέρουμε και τι λέμε καθώς και τη σχέση που έχουν κάποια σχόλια με τις εξομολογήσεις στις οποίες γίνονται. Σχετικά με ευκαιρίες γνωριμίας από κοντά που δεν δίνονται κι όλα αυτά που λες, δε χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση πέρα μόνο από το ότι έχει πλάκα να σε δουλεύουν ότι θέλουν να σε γνωρίσουν χωρίς να υπάρχει αυτή η δυνατότητα προτείνοντάς σου ανέφικτους τρόπους γνωριμίας.
Περί ντουντούκας και βοντερής φωνής: Είναι πραγματικά μέγιστη κακεντρέχεια, αυτό που λέμε κακία με την απόλυτη κυριολεξία να υποστηρίζει κάποιος ότι η εξομολόγηση κάποιου ανώνυμα είναι κάτι υποκριτικό ή οτιδήποτε αρνητικό τέλος πάντων όταν μάλιστα ζούμε στην εποχή που το 99% των ανθρώπων έχουν social media που τα χρησιμοποιούν χειριστικά προς τους άλλους μιλώντας μόνο για τον εαυτό τους και πετυχαίνοντας τον οποιοδήποτε ύπουλο σκοπό τους. Αλλά παρ όλα αυτά εσύ και οι άνθρωποι παρόμοιας νοοτροπίας με τη δική σου να τα βάζουν με την έκφραση κάποιου ανθρώπου μέσα από μια εξομολόγηση σαν να μη βλέπουν τα παρακάλια, τη χυδαιότητα, τη χειριστικότητα, τα ψέματα, την υπουλότητα, το τάισμα του υπερτροφικού εγωισμού κι οτιδήποτε άλλο κυριαρχεί στα social media. Αλλά κατά τ' άλλα ενοχλεί η ανωνυμία μιας εξομολόγησης.
Όταν κάποιος δεν επιτρέπει τη δημοσίευση σχολίων δε σημαίνει πως το κάνει επειδή δεν είναι έτοιμος να ακούσει την ''καταπληκτική'' αλήθεια που θα του πουν οι ''ειδήμονες'' αλλά μπορεί να συμβαίνει κι επειδή δεν θέλει να διαβάσει τρολοπροσβολές όπως συμβαίνει κατά κόρον εδώ μέσα.
Επίσης για ποιόν είναι αυτό το κείμενο δεν είσαι σε θέση να το καταλάβεις ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος γι' αυτό και δεν έδωσες σημασία στο σημαντικότερο κομμάτι του κειμένου που αφορά μια σημαντική απώλεια ενός σπουδαίου ανθρώπου που χάθηκε άδικα.
Και συνήθως στις απώλειες είναι που συσπειρώνονται οι άνθρωποι και φορούν το προσωπείο του δήθεν νοιαξίματος σκυλεύοντας ξεδιάντροπα τη μνήμη του ανθρώπου που χάθηκε και λέγοντας το χυδαιότερο εξ' όλων που είναι το ''εγώ πάντα ήμουν εκεί, αν χρειαζόταν κάτι θα μου το έλεγε'' καθώς και τις υπόλοιπες φράσεις που αναφέρονται στην εξομολόγηση.
Φυσικά αυτό δεν είναι σε θέση να το διακρίνεις στην εξομολόγηση -κι ούτε καν να το υποψιαστείς- καθώς η πρόθεσή σου δεν είναι να εντρυφήσεις στο θέμα της εξομολόγησης αλλά να προσβάλλεις το άτομο που την έγραψε.
Δικαίωμά σου φυσικά αλλά για να ξέρουμε και τι λέμε καθώς και τη σχέση που έχουν κάποια σχόλια με τις εξομολογήσεις στις οποίες γίνονται.
Σχετικά με ευκαιρίες γνωριμίας από κοντά που δεν δίνονται κι όλα αυτά που λες, δε χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση πέρα μόνο από το ότι έχει πλάκα να σε δουλεύουν ότι θέλουν να σε γνωρίσουν χωρίς να υπάρχει αυτή η δυνατότητα προτείνοντάς σου ανέφικτους τρόπους γνωριμίας.