Διαφωνώ. Ο Ριχάρδος δε νομίζω ότι είχε σκοπό να τους ξεφτιλίσει στο καταναλωτικό κοινό τους. Πόσοι από μας, εξάλλου, δεν έχουμε σχολιάσει τόσες και τόσες φορές διαφημίσεις π.χ. φρυγανιάς-γάλακτος-ζαμπονακίου-οδοντόκρεμας, που παρουσιάζουν την τέλεια οικογένεια 30άρηδων με δύο 10χρονα παιδιά, ροδαλούς και κοτσονάτους πρωί-πρωί να πηγαίνουν με το χαμόγελο της Colgate στη δουλειά, να ξυπνάνε μακιγιαρισμένοι και ατσιμπλιάριστοι, το αυτοκίνητο να γυαλίζει μέσα-έξω, ας πούμε, και κάτι τέτοια;; Και μπήκε τώρα η εταιρεία στη διαδικασία να κάτσει να κάνει ένα σποτάκι-βιντεάκι, αναφέροντας τίγκα το όνομα του Ρίτσαρντ και ξεφτιλίζοντάς τον φόρα-παρτίδα λίγο πολύ σε όποιον έχει πρόσβαση στο Ίντερνετ.Σα να σου λέει, δηλαδή, ότι εμείς τη σελίδα μας στο Facebook (και στο κάθε διαδικτυακό μέσο) την έχουμε μόνο για να μας χειροκροτάτε και να μας λέτε πόσο γαμάουα είναι τα προϊόντα μας και έτσι και παραπονεθείτε για κάτι ή μας καταδείξετε κάποιο λάθος/στραβό... κοιτάξτε τι καλά που εμείς έχουμε τη δύναμη να σας ξεφτιλίσουμε!...Και σιγά, ρε παιδιά, πια... τι τους είπε, δηλαδή;;Επίσης..., δεν κατάλαβα... Μία και δύο φίλες έχουμε όλοι που στην περίοδο υποφέρουν, διπλώνονται στα δύο, δεν μπορούν να μπουν καν στην μπανιέρα, να σηκωθούν απ' το κρεβάτι κτλ.;;