Όσον αφορά το video και το μεγαλειώδες επιχείρημα του γιατί λένε ψέματα οι διαφημίσεις...όλη η παρασιτική βιομηχανία της διαφήμισης (και αναφέρομαι στους υψηλά ιστάμενους και όχι στους δημιουργικούς και παραγωγικούς υπαλλήλους της) πάντα λέει ψέματα στις διαφημίσεις με μοναδικό σκοπό την αύξηση κερδών και την "κλοπή" περισσοτέρων πελατών στον ασταμάτητο κύκλο του ανταγωνισμού της ελεύθερης αγοράς και όχι βέβαια γιατί "δεν μπορούμε να αντέξουμε την αλήθεια". Μια χαρά αντέχουμε την αλήθεια με το να την κατανοούμε και για αυτό έχουμε να ευχαριστούμε την επιστήμη και την τεχνολογία και σίγουρα όχι τη βιομηχανία της διαφήμισης. Βέβαια, αυτοί μόνο ένα ρόλο αναλαμβάνουν και είναι τα πιόνια των πολυεκατομμυριούχων βιομηχάνων των προϊόντων υγιεινής, αλλά ας μην έχουν ψευδαισθήσεις ότι δεν αντιλαμβανόμαστε το ρόλο τους. Το σχόλιο στο facebook είτε είναι στημένο, είτε όχι (πιστεύω πως όχι) αναφέρεται με δεικτικό τρόπο (αδιάφορο αν πετυχαίνει το στόχο του να είναι αστείο μέσω του σαρκασμού) στο ψέμα των διαφημίσεων και όχι στην περίοδο των γυναικών, οπότε πιστεύω λάθος το έχουν αντιληφθεί αρκετοί.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon