Εννοούσα τα περισσότερα σχόλια, στα οποία πραγματικά μόνο ένας φασίστας θα μπορούσε να πατήσει "όχι". Ο Πλεύρης, ως φασίστας, χαρακτήρισε την συγκέντρωση καρναβάλι με γνώμονα το ότι ήταν αντιρατσιστική, και οι περισσότεροι τοποθετήθηκαν σε σχέση μ'αυτό.Εσύ χαρακτήρισες τη συγκέντρωση καρναβάλι με διαφορετικό γνώμονα και κατέληξες να λες ότι έχει δίκιο ο Πλεύρης! Αφενός. Και αφετέρου με γνώμονα τελείως άκυρο για το θέμα. Πώς έμπλεξες το "εργάτες ενωμένοι ποτέ νικημένοι" με το ότι ο ένας θύτης ήταν πυροσβέστης και ο άλλος άνεργος; Από πού κι ως πού όποιος υποστηρίζει το πρώτο πρέπει να υποστηρίζει οτιδήποτε κάνουν οι εργάτες και οι άνεργοι -πόσω μάλλον τις ρατσιστικές/φασιστικές πράξεις τους; Αν, πάλι, θεωρείς ότι το συγκεκριμένο πανό δεν κολλούσε με τον χαρακτήρα της συγκέντρωσης, πρώτον, σίγουρα θα βρεθεί κάποιος εδώ μέσα που θα μπορεί να σου εξηγήσει πολύ καλύτερα από εμένα τη σχέση ανάμεσα στην οικονομική εξαθλίωση και τα φασιστικορατσιστικά φαινόμενα. Επειδή καταδικάζει κανείς τον πυροσβέστη και τον άνεργο ως άτομα που ασπάστηκαν φασιστικές αντιλήψεις, δεν σημαίνει ότι παραγνωρίζει τους κοινωνικοπολιτικούς λόγους που τους οδήγησαν σε αυτό. Και δεύτερον, διαχρονικά δεν συμφωνούσαν σε όλα όσοι εναντιώθηκαν στον φασισμό. Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε στο τι κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσει η κοινωνία αφού ξεμπερδέψει με τον φασισμό για να είμαστε εναντίον του φασισμού. Αν χρησιμοποιείς τη διαφωνία σου με την προβολή συγκεκριμένων ιδεολογικών θέσεων ως επιχείρημα εναντίον μιας ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ συγκέντρωσης, είναι λογικό να δίνεις την εντύπωση ότι ψαχνόσουν να βρεις κάτι στραβό με την συγκέντρωση. Και η εντύπωση επιτείνεται από το "έχει δίκιο ο Πλεύρης". Δεν είναι ανάγκη να είναι κομμουνιστής κανείς για να τον ξενίσει το ότι έδωσες έμφαση στο πανό, και μάλιστα δικαιώνοντας τον Πλεύρη για το ρατσιστικό του σχόλιο.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon