Ο συγγραφέας του άρθρου δεν μπορεί παρά να αγνοεί μερικές πρακτικές λεπτομέρειες που καλό είναι να τις μάθει προκειμένου να ξέρει προς τα που να ρίξει τα πυρά του.Πρώτον: δεν έχει δικαίωμα ένας καθηγητης να εισηγηθεί τη δημιουργία μαθήματος σεξουαλικής αγωγής. Μπορεί να απευθυνθεί ο ίδιος ο υπογράφων το άρθρο στο Υπουργείο Παιδείας και να το προτείνει (τον προκαλώ να το κάνει, μήπως τότε καταλάβει πόσες εισηγήσεις καθηγητών έχουν μείνει αναπάντητες).Δεύτερον: οσάκις πρότειναν καθηγητές επισκέψεις σε κέντρα αποτοξίνωσης, ο εκάστοτε Σύλλογος Γονεών και η Δευτεροβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης το αρνήθηκαν ως ιδιαίτερα τολμηρή πρόταση (βλ. wwww.alfavita.gr για περισσότερη ενημέρωση).Τρίτον: το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους μέσα στο χώρο του σχολείου.Τέταρτον: υπάρχουν καθηγητές που βαθμολογούν με 5 έναν καπνίζοντα μαθητή, όπως υπάρχουν εφοριακοί που χρηματίζονται, ταξιτζήδες που κλέβουν πελάτες, περιπτεράδες που δεν δίνουν ρέστα, πολιτικοί που σπανε στο ξύλο πολίτες κ.ο.κ.Όταν ένα άρθρο ξεκινά δίνοντας την εικόνα του "καθηγητάκου της συμφοράς", διότι έτσι θεωρεί τον εκπαιδευτικό, τότε το σχολείο είναι ήδη πεθαμένο και απορώ που προσπαθεί να του δώσει το "φιλί της ζωής" και να τον νουθετήσει αποκαλώντας τον άμυαλο!Όσο για την αποφυγή της μισανθρωπίας δια μέσω ενός παγκόσμιου χάρτη, μάλλον γέλιο μπορεί να προκαλέσει, παρά ένδειξη σοβαρότητας.Αλλά, δημοκρατία έχουμε και ο καθένας ό,τι θέλει λέει, και όπως βλέπουμε χωρίς να γνωρίζει, χωρίς να έχει θελήσει να μάθει και με μία μεγάλη δόση κακεντρέχειας!
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon