Επιτέλους, μια αποτελεσματική τακτική για να συνειδητοποιήσει η τηλεόραση πως δεν μπορούν όλα να θυσιάζονται στον βωμό της τηλεθέασης. Αν αραιώσουν οι διαφημίσεις, επειδή οι εταιρείες δεν θα θέλουν να συσχετίσουν τη δημόσια εικόνα τους με τέτοιες εκπομπές,θα μειωθούν τα έσοδα και τότε να δούμε πόσο θα σκεφτούν να ξανακάνουν κάτι ανάλογο. Αν και ο Τράγκας -νομίζω ότι- επέλεξε να στήσει και να κατευθύνει έτσι την εν λόγω εκπομπή για να προσελκύσει το, διευρυμένο τελευταία, ακροδεξιό καταναλωτικό κοινό για να πουλήσει περισσότερα φύλλα η 'ΧΩΡΑ' του. Είναι (;) trend ο νεο-φασισμός...
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon