«Δεν είναι μέθοδος να περιμένεις πότε η κοινωνία θα είναι πιο ευάλωτη στην πίεση»απάντηση: το υπουργείο επέλεξε αυτή τη στιγμή να περάσει τη νομοθεσία.«Και σας ρωτάω: είναι αυτοί δάσκαλοι;»Απάντηση: ναι είναι, έχουν σπουδές, πτυχία, εξετάσεις κ.λ.π. και μέχρι να κριθούν αξιοκρατικά και επιστημονικά δεν μπορεί να τους αφαιρεθεί ο τίτλος αυτός.«είμαστε περήφανοι για το επίπεδο της εκπαίδευσης που παρέχουμε στα παιδιά μας; Για τη γλώσσα που μιλάνε; »Απάντηση: το επίπεδο της εκπαίδευσης δεν το καθορίζει το υπουργείο; Τα βιβλία; Το πρόγραμμα; Και αν δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους δεν έπρεπε το υπουργείο να το ξέρει; Ή μήπως το ξέρει για αυτό ως τιμωρία κόβει τους μισθούς και αυξάνει τις ώρες; «Για την ιστορία που ξέρουν; »Απάντηση: τα βιβλια της ιστορίας και το αναλυτικό πρόγραμμα το υπουργείο δεν τα καθορίζει;«πόσα πιο πολλά μπορούν να πάρουν»Απάντηση: αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι το υπουργείο αυξάνει τις ώρες εργασίας, άρα το υπουργείο προσπαθεί να πάρει όσο πιο πολλά μπορεί.«Νομίζω ότι τα ελληνικά που μαθαίναμε στα δικά μας χρόνια στο σχολείο, τα μαθαίναμε καλύτερα απ' ότι τα μαθαίνουν τώρα στα παιδιά»Απάντηση: Λάθος, τώρα ξέρουν πολλοί περισσότεροι γραφή και ανάγνωση από ποτέ. Το καλύτερα, τι ακριβώς σημαίνει, με τι κριτήρια καθορίζετε;Ουσιαστικά μειώνουν τους καθηγητές στα μάτια της κοινής γνώμης για να μην υπάρχει ανοχή από την κοινωνία στην απεργία των καθηγητών, όμως το να απαξιώνεις τους καθηγητές γενικά και αόριστα μόνο να χειροτερεύσει την εκπαίδευση μπορεί, ειδικά αυτή τη στιγμήαλλά ο μοναδικός σκοπός είναι να μην προληφθούν μερικές χιλιάδες αναπληρωτών το Σεπτέμβριο και να μην ξοδευτούν χρήματα, τουλάχιστον ας ειπωθεί η αλήθεια και μόνο αυτή.Υ.Γ. Δεν συμφωνώ με την απεργία των καθηγητών εν μέσω πανελληνίων.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon