Είπα και εγώ πως δεν θα πλακώσουν οι orthography/syntax-nazis (συνήθως βάζω σημείωση αφού edit δεν γίνεται αλλά τώρα το παρέλειψα). Σαν τις μύγες στο μέλι κολλάτε! Έχει πολύ μεγάλο μάλιστα ενδιαφέρον πως οι orthography-nazis δίνουν μεγάλη σημασία στα απρόσεκτα λάθη αδιαφορώντας παντελώς για τα δικά τους τεράστια σφάλματα/κενά λογικής. Σαν τις φιλολόγους των Ελληνικών σχολείων ένα πράμα. Θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να μου απαντήσετε πως ακριβώς προκύπτει ότι αυξάνοντας τον αριθμό των εκπαιδευτικών στο άπειρο θα βελτιωθεί ο τρόπος σκέψης του Έλληνα όπως επίσης και η γενική του πνευματική καλλιέργεια. Λάβετε υπόψιν τα παρακάτωThe Small Schools Mythhttp://marginalrevolution.com/marginalrevolution/2010/09/the-small-schools-myth.html(αναλυτικά στο paper http://pubs.aeaweb.org/doi/pdfplus/10.1257/089533002320950993 )"Class size is not an issue if teachers know how to manage kids," explains KIPP co-founder David Levin.And in three of the five top-performing countries of the world--Singapore, Korea and Japan--average class sizes are 30 or more.So why, especially during trying economic times, funnel so much money into capping class sizes? "Investments in teacher quality," Snider writes, "would do much more than smaller classes to raise student achievement in the U.S."http://www.nctq.org/commentary/viewStory.do?id=29087Λάβετε επίσης υπόψιν πως η Ελλάδα διαθέτει τους διπλάσιους εκπαιδευτικούς ανά μαθητή από την best-performing country Φιλανδία! Λάβετε επίσης υπόψιν πως οι Έλληνες εκπαιδευτικοί εργάζονται τις λιγότερες ώρες στην ΕΕ (θα παραθέσω link με επίσημα στατιστικά αν το αμφισβητείτε!) και πλήθος αυτών είναι μάλιστα και αποσπασμένο σε άσχετες με το εκπαιδευτικό έργο θέσεις όπως υπουργεία και γραφεία πολιτικών. Λοιπόν αγαπητή παραμορφωμένη (φιλολογικού;) Μαριώ για δείξε σε εμένα τον αμόρφωτο μια σύγχρονη evidence στην οποία να προκύπτει correlation μεταξύ του αριθμού των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού αποτελέσματος και causal link μεταξύ των δύο. Ειδικότερα θα ήθελα να δω κάτι που προβλέπει θετικό ρυθμό μεταβολής του προσδοκώμενου achievement (Υ) ως προς τον αριθμό των εκπαιδευτικών conditional σε έναν μεγάλο αριθμό αυτών (x) αντίστοιχο με εκείνον της Ελλάδας (δηλαδή E(Y|X=x)). Τα άρθρα που παρέθεσα ισχυρίζονται το αντίθετο! Ποια είναι η δική σας evidence κυρία φιλολογικού / orthography-syntax nazi;;;