Την ξέρω, ναι. Θυμάμαι μικρή την αγαπημένη μου θεία να το λέει και γω να μην μπορώ να καταλάβω ποιός ο λόγος για μία τέτοια παραπλανητική δήλωση. Ακόμα και αν δεν θα' πρεπε να το πάρω κάτα γράμμα δεν μπορώ να μην το κάνω για τον λόγο πως, μπορεί το 'ὀχεύειν' να το μεταφράζουμε 'γεννά' ως προς την γονιμοποίηση, γεγονός το οποίο δεν το αμφισβητεί κανείς (προς θεού) πως την κάνει ο άντρας. Αλλά η γυναίκα γεννά και στα μαιευτήρια γυναίκες μπαίνουν και γεννάνε και όχι άντρες. Ας μην χανόμαστε στην μετάφραση και στον προσδιορισμό φυσικών και γνωστών τοις πάσι φαινομένων. Ας μην παίζουμε με τις λέξεις και τις έννοιες. Έλεος πιά (επίσης με χαμόγελο). Απόδοτε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ. It won't hurt!Γι' αυτό και μάλλον δεν κατάλαβα πως/τι ακριβώς εννοούσες με την φράση αυτή. Δεν αντέχω να το αφήσω ασχολίαστο και αυτό: "«Αβραάμ εγέννησε τον Ισαάκ, Ισαάκ δε εγέννησε τον Ιακώβ, Ιακώβ δε εγέννησε τον Ιούδαν και τους αδερφούς αυτού, Ιούδας δε εγέννησε τον Φαρές και τον Ζαρά εκ της Θάμαρ...» Κ.Διαθήκη." -- Τι έγινε; Δεν τους έφτανε να έχουν την γυναίκα υπό καταστολή μες στα σπίτια τους, ακόμα και στο μόνο γεγονός στο οποίο θα' πρεπε αν μη τι άλλο να αναφέρεται πως μιά γυναίκα γέννησε τον τάδε θα μας αναφέρουν τον πατέρα και θα μας αποκρύψουν την γυναίκα; Και πως ξέρουμε πως ήταν όντως ο Αβραάμ και όχι ο γαλατάς που γονιμοποίησε την ακατανόμαστη; Εσένα δεν σου' κανε ποτέ εντύπωση πως στην συντριπτική πλειοψηφία των βιογραφιών σημαντικών προσωπικοτήτων αναφέρεται μόνο ποιός είναι ο πατέρας και όχι η μητέρα;Είναι αλήθεια πως όσο πιό βόρεια κοιτάς τόσο πιό πολύ βλέπεις πως τα στερεότυπα αυτά έχουν σε μεγάλο βαθμό εκλείψει, ιδίως σε σχέση με την Ελλάδα μας. Παρ' όλα αυτά η γυναίκα εξακολουθεί να κερδίζει λιγότερο σε σχέση με έναν άντρα που θα' χει την ίδια ακριβώς θέση. Γιατί όταν αναφερόμαστε στα δικαιώματα των γυναικών δεν κοιτάμε μόνο το τί γίνεται στο σπίτι αλλά και πως αντιμετωπίζεται η γυναίκα σαν υποτιθέμενο ισότιμο μέλος της οποιασδήποτε κοινωνίας. Γιατί, όταν η γυναίκα γεννάει μόνο η γυναίκα παίρνει 3 μήνες άδεια και ο άντρας όχι; Δεν θεωρείται καν δεδομένο πως στην ουσία ΚΑΙ ο άντρας γεννά άμα θες, κατ' εμέ, συνεπώς και ο άντρας θα' πρεπε να πάρει έστω και διακεκομμένες μικρές άδειες, κάτι! Ένα όμορφο που όντως με εξέπληξε εδώ είναι πως σε μεγάλο βαθμό οι άντρες θα πούνε 'είμαστε στον δεύτερο μήνα' πχ. Αυτό το θεωρώ καταπληκτικό γιατί αν θέλει ο άντρας να του αποδώσουμε τέτοια ιδιότητα, στο οποίο εννοείται πως δεν αντιτίθεμαι, αντιθέτως!, τότε θα' πρεπε επίσης να αναλάβει και να διεκδικήσει τον ρόλο του αλλά και την ουσιαστική του εμπλοκή στο μεγάλο θέμα της γονιμοποίησης εξίσου όπως και η γυναίκα, έτσι; Γιατί γονιμοποίση/τεκνοποίηση σημαίνει 'γονιμοποίση-κυοφορία-εξάσκηση αναπνοών/εκπαίδευση και για τους δύο μέλλοντες γονείς κλπ-τοκετός ΜΕ την παρουσία και στήριξη του άντρα-φροντίδα και υποστήριξη της λεχώνας και του νεογέννητου-κλπ από τον άντρα/πατέρα και όχι σώνει και καλά απο άλλο οικογ. μέλος θηλυκού γένους. Ενώ μέχρι και την γενιά των δικών μας γονιών, τεκνοποίηση σήμαινε μόνο: η σεξουαλική πράξη και μετά βγαίνει η νοσοκόμα απ' την αίθουσα τοκετού μ'ένα βρέφος, στο δίνει και σου λέει: 'συγχαρητήρια, it' s a boy!'. Και άμα τη επιστροφή απ' το μαιευτήριο, όλα τα άλλα αποτελούσαν και αποτελούν 'γυναικείες υποθέσεις'."" Έχεις δει εσύ ποτέ γονείς να παίρνουν κούκλες στα αγόρια τους;" Ε; Λίγο άκυρο ή νομίζω;" -- Το εννοώ σημειολογικά και σημασιολογικά. Τυχαίο είναι νομίζεις να έχουμε ξεχωρίσει (στις τελευταίες δεκαετίες) τα παιχνίδια σε 'για κορίτσια/για αγόρια'; Και που είναι τα παιχνίδια για να παίζουν τα κορίτσια ΜΕ τα αγόρια; Κακό είναι; Ξέρεις πολλούς πατεράδες/μητέρες που θα παίρνανε μία μπάρμπι/μικρό μου πόννυ/κλπ στα αγόρια τους ή που θα ένοιωθαν άνετοι στη θεά του γιόκα τους να παίζει με τις κούκλες με την αδερφούλα του;http://theanarchistlibrary.org/library/peter-gelderloos-the-patriarchal-science-of-the-corporate-mediaΌταν κάνω κριτική μπορεί να ακούγομαι/φαίνομαι και θεωρώ πως πρέπει κανείς να είναι αυστηρός και να λέει τα πράγματα με το όνομά τους χωρίς φόβο και πάθος. Δεν είναι σκοπός μου να διαβάλλω 'τους άντρες' έτσι γενικά και αόριστα και σόρρυ αν φάνηκε αυτό. Έχει και η γυναίκα το μερίδιό της σ' όλη αυτή την κατάσταση και αυτό δεν έχω κανένα πρόβλημα να το παραδεχτώ. Δεκτή η κριτική, και απαραίτητη.