"Όταν η κα Μερκούρη υποβλήθηκε σε τυπικό έλεγχο του εισιτηρίου της και διαπιστώθηκε πως ήταν δυσανάγνωστη η εκτύπωση του χρόνου επικύρωσης, ο ελεγκτής, χωρίς να της επιδώσει κλήση- πρόστιμο, δεν της ζήτησε να επικυρώσει νέο εισιτήριο, απλώς της συνέστησε να ελέγχει την ορθή επικύρωση του εισιτηρίου της."Μάλιστα ΣΤΑ.ΣΥ, κάνω μία απλή σύσταση σ’ ένα άτομο να ελέγχει πως το εισιτήριο του έχει επικυρωθεί σωστά, χωρίς να απαιτήσω απ’ το άτομο αυτό να πληρώσει πρόστιμο ή να κόψει νέο εισιτήριο. Το εν λόγω άτομο -για αδιευκρίνιστο λόγο- εφόσον δεν προκύπτει κανένα απολύτως θέμα, δεν επιλέγει να συνεχίσει την πορεία του, αλλά παραμένει στον χώρο του σταθμού, παίρνοντας στο τηλέφωνο το σύζυγο του για να προστρέξει στο σημείο. Ο σύζυγος έρχεται, εν εξάλλω, ορμάει μέσα στο γραφείο και ρίχνει κουτουλιά στον ελεγκτή …γεμίζοντας όλο του το πρόσωπο εκδορές.…Εις αναμονή, λοιπόν, για το τι πραγματικά έχει λάβει χώρα, αλλά αν το άνωθεν αποτελεί πλήρη, διευκρινιστική (και κατ' επέκταση λογική) εξήγηση …τότε τι να πω ή κάτι "χάνω εγώ στη μετάφραση" ή κάτι "χάνουν" αυτοί. Για να δούμε.(Αλήθεια, τι μπορεί να κάνει κανείς αν δεν έχει "γράψει" το μελάνι πολύ, στο εισιτήριο; "Ξαναπερνά" το εισιτήριο από άλλο ακυρωτικό, με κίνδυνο να φαίνεται επίτηδες διπλοπερασμένο; Μήπως πρέπει να πάει στο γκισέ και να ενημερώσει ότι στο εισιτήριο δεν φαίνεται επαρκώς η επικύρωση; Τι ακριβώς πρέπει να κάνει δλδ; Μήπως, εκτός των άλλων είναι υποχρέωση της εταιρείας να «τσεκάρει τα μελάνια» της πιο συχνά;).
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon