Φυσικά και υπάρχουν βιολογικές διαφορές. Μιλώντας όμως για την εγκεφαλική λειτουργία και έχοντας τόσα παραδείγματα ερευνών που δείχνουν πως μπορούν να "κατευθυνθούν" οι εγκεφαλικές δεξιότητες αναπτύσσοντας ή όχι τις αντίστοιχες εγκεφαλικές συνδέσεις (π.χ. το κέντρο ομιλίας αναπτύσσεται μόνο εφόσον δεχτεί τα αντίστοιχα ερεθίσματα και μέχρι μικρή ηλικία). Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη τον κατά φύλλο προσανατολισμό ενδιαφερόντων αλλά και "αναμενόμενων" συμπεριφορών στην συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών νομίζω πως μια τέτοια έρευνα θα ήταν πιο έγκυρη αν το εξεταζόμενο δείγμα δεν μεγάλωνε σε κοινωνίες που οι δεξιότητες που αναμένονται ή καλλιεργούνται είναι διαφορετικές ανάλογα με το φύλλο. Ίσως να μην είναι και τόσο τυχαίο που η μεγάλη διαφοροποίηση ξεκινά στις ηλικίες που γίνεται σαφέστερος και ο κοινωνικός πλέον διαχωρισμός των φύλλων. Ίσως δεν είναι και τόσο περίεργο που επιβεβαιώνονται τα στερεότυπα..