καπου εχω τις αμφιβολιες μου για τα περι δικαιωσης ... η παρατηρηση οτι δεν θα μπορουσε να παρακολουθησει τη σχολη λογω του οτι το 30% ειναι εργαστηρια(δηλαδη πολλα απο αυτα παρατηρηση και εφαρμογη) δεν ειναι κατι εξωφρενικο και δεν καταλαβαινω γιατι δεν ειναι κατανοητο. προσπαθω να σκεφτω τροπο προσαρμογης του μαθηματος στην ιδιαιτεροτητα του μαθητη αλλα δεν εγω προσωπικα δεν μπορω. το οτι εχει τα προσοντα για να παρακολουθησει μια τετοια σχολη ειναι εμφανες το θεμα ειναι πως θα μπορει να ανταγωνιστει τους συμφοιτητες του στην πραξη , στο πεδιο εφαρμογης της δουλειας του. το επαγγελματικο του μελλον σκεφτομαι γιατι δεν νομιζω να θελει να βγαλει τη σχολη μονο για να κανει το πτυχιο κορνιζα.τελος για μενα λογικο ειναι να υπαρχουν διαφορετικα κριτηρια για καθε σχολη. π.χ. η φιλοσοφικη δεν θα ειχε τετοιο προβλημα εφοσον δεν εχει εργαστηρια. ελπιζω να καταφερει ο μαθητης να ανταπεξελθει και η μη παρακολουθηση των εργαστηριων να μην αποτελεσει φραγη στην επαγγελματικη του αποκατασταση
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon