Νομιζω οτι τα κανεις χειροτερα τα πραγματα με αυτα που γραφεις.Το αρθρο λεει οτι τα λεωφορεια δεν χρησιμοποιηθηκαν ποτε στην γραμμη.Και εγω δεν ξερω αλλη γραμμη που να κινουνταν διωροφα λεωφορεια στην Αθηνα.Εαν τα λεωφορεια αγορασθηκαν και δεν χρησιμοποιηθηκαν καθολου επι 7 χρονια,τοτε καποιοι θα επρεπε να εχουν παρει τον δρομο του εισαγγελεα προ πολλου.Ελπιζω να κανεις χιουμορ οταν μιλας για πλειοδοτικο διαγωνισμο για τετοιου ειδους επιχειρηματικη δραστηριοτητα.Οπως κι αν εχει το πραγμα για ποιον λογο τα λεωφορεια εστω και τωρα,ενοικιαζονται και δεν πωλουνται σε ενδιαφερομενους ; Και μαλιστα "πακεττο"μαζι με την αδεια λειτουργιας της εν λογω τουριστικης γραμμης,για την οποια θα εζητειτο προσθετο αντιτιμο ;Υπαρχουν,ομως,και αλλα ερωτηματα.Την(ιδιαιτερως υψηλη,αφου προκειται για μαζικα επιβατικα) ασφαλεια των "ενοικιαζομενων"λεωφορειων ποιος θα την πληρωνει ;Ο ιδιοκτητης η ο "ενοικιαστης" ; Μα αυτος θα τα χρησιμοποιει μονον εξη μηνες τον χρονο.Τους υπολοιπους ; Η σταθμευση και η φυλαξη τους μηνες ακιινησιας ποιον θα βαρυνει ; Και,εν τελει,αφου δεν αναφερονται στοιχεια για την εως τωρα εκμεταλλευση των λεωφορειων(..ισως επειδη ειναι μηδενικη)να υποθεσουμε οτι το κρατος σκοπευει να κανει την αποσβεση της αξιας αγορας τους εισπραττοντας καθε χρονο 18.000 Ευρω ; Δηλαδη προσβλεπει να κανει αποσβεση των 400.000 Ευρω(χωρις τοκους)ενοικιαζοντας τα για 22 χρονια ;! Ως γνωστον,οταν κατι κανει"νιαου-νιαου στα κεραμιδια"συνηθως ειναι γατος.Πολυ σπανια ειναι σκυλος που ξερει ξενες γλωσσες !