Βαγγέλη δε προσπαθώ να το παίξω cool. Ούτε πολυπολιτισμική , αν και δεν είναι κακό, αν διαβάσει κανείς ιστορία θα δεί οτι η ιστορία της ανθρωπότητας είναι ένα συνεχόμενο ταξίδι. Για να μην μακρυγορώ. Ο λόγος που αντέδρασα σ´ αυτά που λες με έντονο ύφος , δεν έχει να κάνει με εσένα προσωπικά, αλλά κυρίως με την ιδέα που ασπάζεσαι και την ατζέντα που έχαει να εξυπηρετήσει. Γιατί εγώ δε βλέπω καμία απελευθέρωση των γυναικών όταν κατηγορείς μόνο τους μουσουλμάνους και εθελοτυφλείς στα δικά μασμ τα μπουμπουκάκια. Του εναντίον η θέση μου σαν γυναίκα γίνεται χειρότερη όταν αγνοείς τον εγχώριο βιαστή. Δε λέω οτι ολοι οι Έλληνες είναι ίδιοι, αλοίμονο. Όμως η ενδοοικογενειακή βία ήταν και είναι έντονο φαινόμενο πρίν μπουν μετανάστες μαζικά στην Ελλάδα. Από στατιστικές όσο κι απο προσωπική εμπειρια ( εχω δεί μπροστά μου ξυλοφόρτωμα) η Ελλάδα αλλά κι η δύση έχει πρόβλημα. Εννοείται οτι η Ελλάδα είναι καλύτερη χωρα για να ζήσεις απο το Πακισταν, αλλά για μένα αυτή η συγκριση δε με ικανοποιεί. Δε μπορω να δεκτώ αυτήν την διυστικη κομπορημοσύνη για το πόσο μπροστά είναι μια χώρα σε σύγκριση με τους άλλους. Στις περιπτώσεις που λείπει το κατασκεύασμα "ο άλλος" κι ένας Έλληνας χτυπάει ή βιαζει μια γυναίκα, τότε οι πιο πολλοί κατηγορούν την γυναίκα οτι "τα θελε". Ε, αυτο δε μπορώ, οταν είναι εγχώριος τοτε φταίει η άλλη (δες περίπτωση Αμάρυθου, βιασμοί τουριστριών από Έλληνες κτλ) όταν πρόκειται για μετανάστη τότε γινόμαστε όλοι διαπυρρίσιοι φεμινιστές. Και μία και ανάφερα την "κακιά" λέξη φεμινισμός, για να ολοκληρώσω κυκλικά την σκέψη μου, όταν οι δυτικοί μπαίνανε σ´ αλλες χώρες για να δικαιολογήσουν τις αποικίες στην Αφρική κιαι Μ. Ανατολή λέγανε οτι οι γυναίκες υποφέρουνε σ´αυτες τις χώρες απο τους κακούς μαύρους κι άραβες, κιλευκός αντρας ήταν εκεί σαν απελευθερωτής (ασχετό πόσες γήγενείς βιάζαν οι καλοί λευκοί). Δηλαδή οι διοικητές των αποικιών, χρησιμοποιούσαν στις αποικίες τα φεμινιστικα κυρήγματα που αναπτύσονταν στην Ευρώπη, κι όταν γυρνάγανε πίσω στην Ευρώπη στρεφόντουσαν ενάντια στο γυναικείο κίνημα. Ε, αυτο γίνεται και τώρα με παραλαγές, κατηγορούμε τον μετανάστη, τον μουςουλμάνο, "τον άλλον" και καλά στο όνομα των γυναικείων δικαιωμάτων και απο την άλλη εθελοτυφλούμε στα εγκλήματα που γίνονται εις βάρος των γυναικών, ντόπιων η μεταναστριών απότους δικούς μας. Μια που αναφερθηκα σε μετανάστριες, θα μπορούσα να γράψω σεντονι τι έχουν τραβήξει κι από Έλληνες, αλλά εχω ηδη γράψει αρκετά. Εκει που θα ήθελα να καταλήξω είναι οτι οι γυναίκες δε χρειαζόμαστε σωτήρες, αλλά σεβασμό στην αυτοδιαθεση του σωματός μας, στο δικαίωμα για εργασία και στο δικαίωμα για ζωή. Και η Ελλαδα έχει μακρύ δρόμο ακόμη, οχι λόγω των ξένων, αλλά απο δικές μας ελλείψης κι οι συγκρισεις με οπισθοδρομικά καθεστώτα (Σαουδικη Αραβία, Ιραν) βοηθάνε κανένα.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon