Live

Πενταγιώτισσα, παρά την αρχική μου επιθυμία να μιμηθώ το στυλ γραφής σας (θα το κάνω μόνο σε αυτήν την παράγραφο), με τις αυθαίρετες απόπειρες ανατομίας, σε εξαντλητικό βαθμό, όσων σχολίων δεν σας αρέσουν, εξαιρετικά δυσάρεστες στον αναγνώστη (λόγω των τόσων σημείων στίξης) και χρησιμοποιώντας δεκαπεντάγραμμες προτάσεις, ασύνδετα σχήματα, αγγλικές εκφράσεις επιπέδου αρχαρίων Στρατηγάκη και παρωχημένη, πλέον, επιχειρηματολογία "αντι-" και επιδεικνύοντας επιθετική/ προσβλητική στάση έναντι ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ δεν ανήκει σε ακτιβιστική ομάδα υπερασπίσεως δικαιωμάτων ΛΟΑΤ, αθέων, διεθνιστών, χορτοφάγων, ζώων, you name it, ιδού, σε αριθμημένα bullets, σεβόμενος τα μάτια και τον χρόνο των άλλων, όχι σας κι εσάς:1. ''αν δεν με απατά η μνήμη μου, η εν λόγω σχολιάστρια δεν εκφράστηκε για το αν θεωρεί την (βιολογική) Ασυνέχεια μεταξύ ημών και των «αρχαίων ημών» : 100% , 50% , 30% ή 20%''(…για κάποιο λόγο, όμως, λαμβάνεται ως δεδομένο ότι πρέπει να είναι κοντά στο 100%)''Δεν γνωρίζω την ηλικία σας, αλλά μικρή μου φαίνεστε για να σας απατάει τόσο γρήγορα η μνήμη σας...Κοπι πειστ λοιπόν από dotty (κεφαλαία απο μενα) : ''ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ φοιτητης ιστορίας γνωρίζει οτι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ευθεία γραμμή εξελιξης'' Περαιτέρω, ποτέ δε χαρακτήρισα ''εμπαθή'' την τάση απόρριψης της αντίθετης άποψης. Το/η συγκεκριμένο σχολιαστή-στρια τον/ην εκτιμώ για τον τρόπο που γράφει, αν και όχι πάντα για τις απόψεις του/της.2. Εν έτΕΙ (και όχι εν έτη) λοιπόν 2014, ναι , υπάρχουν άνθρωποι που δεν θεωρούν καθόλου σημαντική για τη ζωή τους, προσοχή, όχι τη ''βιολογική κληρονομιά'', που ποιος ξέρει, στην τελική, ποιού Μογγόλου σπορά είμαστε αλλά, δυστυχώς, και αυτή είναι η ένστασή μου σε σας, και την ''αξιακή κληρονομιά'' και συγγνώμη για τον νεολογισμό. Μοιάζετε να θεωρείτε, δηλαδή, εσείς και μεγάλη μερίδα των σχολιαστών εδώ, εντελώς τυχαία και συμπτωματική την παρουσία μας στην Ελλάδα, σαν ένα φυτό που φύτρωσε εδώ και αν το πάρεις και το πας παρακει, στο Μαλί, ας πούμε, κανένα πρόβλημα, τι είχαμε τι χάσαμε..Ε όχι, μαντάμ, αν εσείς δεν αισθάνεστε τόσο συνδεδεμένη με το οικόπεδο και με αυτό που κουβαλάει, σεβαστείτε και τους άλλους και μην τους λοιδορείτε που το αισθάνονται..3. Ασφαλώς και αντιλήφθηκα την στρεψοδικία σας με τη χρήση του όρου "μισέλληνας". Μόνο που εγώ, χρησιμοποιώντας τον όρο "χρυσαυγίτης" απαντούσα, οχι μόνο, ή όχι κυρίως στην dotty, αλλά σε αυτό το κλίμα που υπάρχει στα σχόλια σε παρόμοια θέματα, που για να είμαι ειλικρινής, δεν το συναντάς και πολύ, ευτυχώς, εκτός Lifo. Θα ήταν αστείο να μιλάω περί χρυσαυγιτών, σαν να το λέω για τον/την dotty, από την στιγμή που δεν αναφέρει κάν τη λέξη ο άνθρωπος. Εσείς υποθέσατε ότι ενέταξα τον/την dotty στην κατηγορία αυτή, ή/ και ότι ανήκω ''στους άλλους'', γεγονός που λέει περισσότερα για εσάς, παρά για μένα ή τον/την dotty. Αλλά οκ, ίσως να μην ήμουν τόσο ξεκάθαρος.Εξάλλου, ουτε καν διάβασα όλα τα σχόλια του/της patap, ούτε και χρειαζόταν. Είδα κάτι που τράβηξε το ενδιαφέρον μου, σχολίασα..Τα υπόλοιπα είναι δικές σας ανάγκες.Πενταγιώτισσα, σέβομαι πραγματικά την ιεραποστολική σας διάθεση υποστηρίξεως των ιδεών σας, αλήθεια! Βεβαίως, είστε χυμαδιό και πρέπει να γράφετε λίγο πιο προσεκτικά, άνθρωποι σας διαβάζουν, όχι χρυσαυγίτες! (Καλό?)Θα περίμενα από σας μια ευαισθησία...εξισορροπητικού χαρακτήρα επί της εικόνας που δίνει, ας πούμε, η ΛΟΑΤ κοινότητα (αναφέρω ένα προσφιλές σας θέμα) και εδώ: http://www.lifo.gr/now/society/50289Ντοκουμέντα από τη σύλληψη του πιο επικίνδυνου τρομοκράτη...διαβάστε τα σχόλια. I rest my case, όπως σας μαθαίνουν στον Στρατηγάκη.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon