Το άρθρο είναι γεμάτο ανακρίβειες, που προσωπικά μου φαίνονται κακόβουλες.Δε θα μιλήσω καθόλου για τα επιδόματα/υπερωρίες, γιατί δεν έχω ιδέα τι γίνεται, πραγματικά.Στα της καθαριότητας, μια χαρά ήταν παντά και μια χαρά παραμένει το Μετρό. Θα ήθελα ο συντάκτης να μας επισημάνει ποιος σταθμός του Μετρό σήμερα θυμίζει τον παλιό ηλεκτρικό.Ακόμα και στον ηλεκτρικό, κάθε σύγκριση της τωρινής κατάστασης με τα προολυμπιακά δεδομένα είναι εκτός πραγματικότητας κατά τη γνώμη μου. Η μέρα με τη νύχτα. Όσο για τους επαίτες, μάλλον οφείλεται στο ότι γενικά πλήθυναν οι επαίτες, παρά σε ο,τιδήποτε άλλο.Στα περί ελέγχου, επιβάλλεται προφανώς να μπουν περισσότεροι έλεγχοι, με παράλληλη ίσως μείωση των τιμών του εισητηρίου, για να μην πληρωνουν τη νύφη οι υπέυθυνοι και οι νομοταγείς. Όμως, και πριν το 2004, δε θυμάμαι τακτικούς ελέγχους στο Μετρό, θα έλεγα ότι πάντα βρισκόντουσαν στο ίδιο επίπεδο. Το πιο επιστημονικής φαντασίας πάντως, είναι η αποφυγή των ελέγχων. Στο Σύνταγμα, οι ελεγκτές βρίσκονται στην πάνω πάνω σκάλες, οπότε όσο και "γατόνι" να είσαι, δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγεις - όταν και όποτε υπάρχουν ελεγκτές.Επειδή μένω Σεπόλια, που είναι σταθμός αλλαγής βάρδιας, και περνάω από κει 2 και 3 φορές την ημέρα, δεν έχω πετύχει ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ καθυστέρηση στην αλλαγή της βάρδιας. Και επειδή βλέπω συνέχεια συγκρίσεις τύπου Ευρώπη-Ψωροκώσταινα για το Μετρό, έχετε εμπειρία από μετρό του εξωτερικού, αλήθεια; Στο μετρό του Βερολίνου, οι σταθμοί 2-3 στάσεις έξω από το κέντρο είναι χειρότεροι από πλευράς βρώμας και από τον παλιό ΗΣΑΠ, ενώ έχω πετύχει συναλλαγές ναρκωτικών ΜΕΣΑ σε κεντρικό σταθμό, κάτι που εδώ δε το βλέπεις με τίποτα πια.Στο δε μετρό της Βαρκελώνης, που κι εκεί έχουν κασσέτα για τα προσωπικά αντικείμενα, με έκλεψαν πορτοφολάδες δύο φορές μέσα σε δύο μήνες. Μέσα σε 10 χρόνια στην Αθήνα, δεν με έχει κλέψει κανείς στο μετρό.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon