Το κείμενο έχει μόνο ένα σωστό σημείο: "Μετά το 2004 όπου ο Στυλιανίδης έχωσε το ΜΙΣΟ χωριό του μέσα, το Αττικό Μετρό (παρά την δημοφιλία του και την αυξημένη κίνηση επιβατών) χρόνο-με τον-χρόνο οδηγήθηκε σε συνθήκες αλήστου μνήμης Ολυμπιακής και ΟΣΕ. Ζημιογόνο δηλαδής".Κατά τα λοιπά, οι παρατηρήσεις επί της λειτουργίας, καθαριότητας, ασφάλειας, ελέγχου κλπ είναι επιεικώς εκτός πραγματικότητας. Όσο για τις συγκρίσεις με άλλες χώρες, έχοντας εμπειρία από Παρίσι, Λονδίνο, Ρώμη (ναι, έχει μετρό και η Ρώμη, άσχετα αν ελάχιστοι το γνωρίζουν...), Μόναχο, Πράγα, Ελσίνκι, Νιούκαστλ, κλπ, μπορώ να πω ότι το Μετρό της Αθήνας, αν εξαιρέσει κανείς το σχετικά μικρό μέγεθός του, ρίχνει στ' αυτία σε όλα τα άλλα μετρό σε όλους τους τομείς.'Ντάξ', είπαμε, ψωροκώσταινα, αλλά όχι κι έτσι...
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon