@Caricature 23.10.2013 | 13:07> Αντιλαμβάνεσαι και εσυ όμως οτι αυτό που λες είναι ακραίο σενάριοΌχι, δεν είναι. Κάποιοι Έλληνες αριστοκράτες ιδρύουν βασίλειο σε μια περιοχή. Δεν τους ενδιαφέρει τι λογής είναι οι υπήκοοι, αρκεί να είναι καλά παιδιά και να πληρώνουν τους φόρους τους.> Και αν οι αρχιτέκτονες ήταν από άλλη σημεία της Ελλάδας γιατί διατήρησαν τους κίωνες σε δωρικό ρυθμό και όχι σε ιωνικό ή κορινθιακό ας πούμε?Διότι έτσι τους άρεσε. Κι ο Παρθενώνας σε δωρικό ρυθμό είναι. Τι σημαίνει αυτό, ότι οι Αθηναίοι ήταν Δωριείς;> Επίσης το να αναπαριστάς τους άρχοντες να συμμετέχουν σε τελετές κοινές στα υπόλοιπα Ελληνικά φύλα (ενώ ας πούμε έχουν άλλες παραδόσεις) δεν είναι καλλιτεχνική αδεία φαντάζομαι.Δεν έχω υπόψη κάποια τέτοια αναπαράσταση. Ποια αναπαράσταση και ποιες τελετές εννοείς;> Εξ'άλλου υπάρχουν επιγραφές, επιτύμβιες στήλες, η κοινή θρησκεία, συμμετοχή στους Ολυμπιακούς κλπ κλπ.Για τη θρησκεία: ο δανεισμός θεών δεν ήταν ασυνήθιστος στην αρχαιότητα. Πολλοί αρχαίοι ελληνικοί θεοί ήταν ξένης προέλευσης. Οι Ρωμαίοι είχαν ανάλογους θεούς με των αρχαίων Ελλήνων. Μπορεί να δανείστηκαν το δωδεκάθεο ή μπορεί οι θεοί των δύο λαών να είχαν κοινή προέλευση.Για τις επιγραφές: μόνο τον κατάδεσμο της Πέλλας ξέρω, που αποδεικνύει ότι ζούσαν *και* Έλληνες στην περιοχή. Μπορεί όμως να ζούσαν κι άλλοι λαοί. Προσοχή τους αναχρονισμούς: είναι φυσικό να υπάρχουν ελληνικές επιγραφές *μετά* τον καιρό του Μεγάλου Αλεξάνδρου, πριν όμως; Επίσης: ελληνικές επιγραφές βρίσκεις και στα βάθη της Ασίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι λαοί που κατοικούσαν εκεί ήταν Έλληνες.Για τους Ολυμπιακούς αγώνες: ο Ηρόδοτος γράφει ότι όταν ο βασιλιάς Αλέξανδρος ο Αʹ κατέβηκε στην Ολυμπία, οι αντίπαλοι αθλητές έκαναν ένσταση ώστε ν’ αποκλειστεί από τους αγώνες ως μη Έλληνας. Ο Αλέξανδρος όμως έπεισε τους κριτές ότι η καταγωγή του ήταν από το Άργος της Πελοποννήσου κι έτσι του επιτράπηκε η συμμετοχή. Αυτό μπορεί να ερμηνευτεί ως εξής: «Εγώ βάρβαρος, μα τι λέτε, παρεξήγηση έγινε, εμείς οι του βασιλικού οίκου της Μακεδονίας φυσικά και *δεν* είμαστε από τη Μακεδονία, αλλά από το Άργος της Πελοποννήσου, βέροι Έλληνες»! Δηλαδή μπορεί ο Αλέξανδρος ο Αʹνα έδειξε ότι είναι Έλληνας δείχνοντας ότι *δεν* είναι Μακεδόνας! Φυσικά αυτό είναι μόνο μία ερμηνεία, υπάρχουν κι άλλες. Παρεμπιπτόντως, ο Ηρόδοτος μιλά για τους «απογόνους του Περδίκκα», παλιού βασιλιά της Μακεδονίας, αναφέρεται δηλαδή στο βασιλικό οίκο, *όχι* στο λαό (εκτός κι αν πιστεύει ότι όλοι οι κάτοικοι της Μακεδονίας, ευγενείς και πληβείοι, ήταν φυσικοί απόγονοι ενός προσώπου).[Ηρόδοτος 5.22](http://bit.ly/1a8IvkD):> Ἕλληνας δὲ εἶναι τούτους τοὺς ἀπὸ Περδίκκεω γεγονότας, κατά περ αὐτοὶ λέγουσι, αὐτός τε οὕτω τυγχάνω ἐπιστάμενος καὶ δὴ καὶ ἐν τοῖσι ὄπισθε λόγοισι ἀποδέξω ὡς εἰσὶ Ἕλληνες, πρὸς δὲ καὶ οἱ τὸν ἐν Ὀλυμπίῃ διέποντες ἀγῶνα Ἑλληνοδίκαι οὕτω ἔγνωσαν εἶναι. [2] Ἀλεξάνδρου γὰρ ἀεθλεύειν ἑλομένου καὶ καταβάντος ἐπ᾽ αὐτὸ τοῦτο, οἱ ἀντιθευσόμενοι Ἑλλήνων ἐξεῖργόν μιν, φάμενοι οὐ βαρβάρων ἀγωνιστέων εἶναι τὸν ἀγῶνα ἀλλὰ Ἑλλήνων: Ἀλέξανδρος δὲ ἐπειδὴ ἀπέδεξε ὡς εἴη Ἀργεῖος, ἐκρίθη τε εἶναι Ἕλλην καὶ ἀγωνιζόμενος στάδιον συνεξέπιπτε τῷ πρώτῳ.