Όσο αφορά τα ζώα, εδώ και αρκετά χρόνια διάφορες οργανώσεις προσπαθούν θα θεσπίσουν κάποιους κανόνες σχετικούς με τα δικαιώματα των ζώων. Ένα κείμενο της PETA (People for the Ethical Treatment of Animals – Άνθρωποι για την Ηθική Μεταχείριση των Ζώων), της μεγαλύτερης οργάνωσης για τα δικαιώματα των ζώων στον κόσμο, περιγράφει τα εξής (αποσπάσματα του εν λόγω κειμένου της ΡΕΤΑ):● «Οι θεωρίες για την προστασία των ζώων στηρίζονται στην παραδοχή της ανθρώπινης κυριαρχίας απέναντι στα ζώα και δέχονται ότι τα ζώα έχουν συμφέροντα αλλά επιτρέπουν αυτά τα συμφέροντα να παραχωρούνται εφόσον τα οφέλη στους ανθρώπους δικαιολογούν αυτή τη θυσία. Αντιθέτως, οι θεωρίες για τα δικαιώματα των ζώων υποστηρίζουν ότι τα ζώα, όπως και οι άνθρωποι, έχουν δικαιώματα τα οποία δεν μπορούν να θυσιαστούν ή να παραχωρηθούν για να ωφεληθούν άλλοι. Τα μέλη του κινήματος για τα δικαιώματα των ζώων θεωρούν ότι τα ζώα δεν μας ανήκουν για να τα χρησιμοποιούμε ως τροφή, ένδυση, διασκέδαση, ή πειραματισμό, ενώ αυτοί που υποστηρίζουν την προστασία των ζώων θεωρούν ότι τα ζώα μπορούν να χρησιμεύσουν για διάφορους σκοπούς εφόσον τηρούνται ανθρωπιστικές κατευθυντήριες γραμμές. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το κίνημα για τα δικαιώματα των ζώων δεν θεωρεί ότι τα δικαιώματα είναι απόλυτα – τα δικαιώματα ενός ζώου όπως και αυτά των ανθρώπων πρέπει να είναι περιορισμένα και μπορούν φυσικά να έρχονται και σε αντίθεση».● «Τα ζώα πρέπει να έχουν το δικαίωμα της ίσης αντιμετώπισης των συμφερόντων τους. Για παράδειγμα, το ζώο έχει δικαίωμα να μην του προκληθεί πόνος χωρίς λόγο. Επομένως, έχουμε υποχρέωση να αναγνωρίσουμε και να σεβαστούμε το δικαίωμα του να μην του προκαλέσουμε πόνο. Τα ζώα όμως, δεν έχουν πάντοτε τα ίδια δικαιώματα με τους ανθρώπους γιατί τα συμφέροντά τους δεν είναι πάντοτε τα ίδια με τα δικά μας, και κάποια δικαιώματα θα ήταν άσχετα για τα ζώα. Τα ζώα καθώς και οι άνθρωποι μοιράζονται ένα βασικό ηθικό δικαίωμα, αυτό της μεταχείρισης με σεβασμό, και πρέπει να έχουν στοιχειώδη δικαιώματα όπως αυτό στη ζωή καθώς και νομική υπόσταση που να περιλαμβάνει την προστασία από κακοποίηση αλλά και από εγκλεισμό. Η ελευθερία από τη σκλαβιά και το βασανισμό είναι από τα πιο βασικά νομικά δικαιώματα τα οποία μη ανθρώπινα όντα, όπως και ανθρώπινα, δικαιούνται».Όσο αφορά το παράδειγμα σου για τους ενήλικες ομοφυλόφιλους, υποθέτω πως δεν είναι μόνο εκείνοι που μπορούν να αποφασίζουν για τους εαυτούς τους, αλλά υπάρχουν και ανήλικοι ομοφυλόφιλοι οι οποίοι και εκείνοι χρίζουν προστασίας των δικαιωμάτων τους ως ανήλικοι άνθρωποι που επίσης για πολλά θέματα των ζωών τους αποφασίζουν οι ίδιοι. Ευαίσθητες ηλικίες της εφηβείας (μετά τα 12-13) με ραγδαίες βιοσωματικές αλλαγές ως προς τις νοητικές ικανότητες και ως προς την σεξουαλικότητα και την έκφραση της, όπου στους γονείς και συγγενείς "επιτρέπεται" κάθε προσπάθεια πίεσης (ψυχολογικής, λεκτικής, σωματικής [βλέπε τιμωρία]), προς "εναρμόνιση" των "ορθών" αντιλήψεων και "ορθών" συμπεριφορών γενικότερα΄. Πόσο δε των σεξουαλικών -κοινώς "αποδεκτών"- προτύπων... Ανήλικοι ομοφυλόφιλοι, άλλοι (οι περισσότεροι) μπερδεμένοι να προσπαθούν να κατανοήσουν και να αποδεχτούν την σεξουαλική τους ταυτότητα και άλλοι να την έχουν κατανοήσει, πάντα μέσα σε ένα, αν όχι απαραίτητα - απροκάλυπτα εχθρικό περιβάλλον, οπωσδήποτε προκατειλημμένο (ακόμη και στις εξελιγμένες νοητικά κοινωνίες - βλέπε καρικατούρες ομοφυλόφιλων ως στερεότυπο θεατρικού ή κινηματογραφικού κωμικού χαρακτήρα), που πολύ συχνά, δυστυχώς, γίνονται αποδέκτες ρατσιστικών συμπεριφορών του κοινωνικού τους περίγυρου. Ακόμη και αν στις καλύτερες των περιπτώσεων οι γονείς (όπως φυσιολογικά πρέπει να γίνεται), έχουν αποδεχτεί την προσωπικότητα του τέκνου τους ως υγιή και φυσιολογική. Που έτσι είναι. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου τεκμηριωμένα, εμπεριστατωμένα μπορεί ο έφηβος να παρουσιάζει προβληματικές συμπεριφορές και στις οποίες δεν ανήκει η ομοφυλοφιλία.Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός.Τέλος με αυτή την εντελώς άκυρη και αβάσιμη συσχέτιση που πολλές φορές γίνεται μεταξύ ομοφυλοφιλίας και παιδοφιλίας, με την δεύτερη να με αηδιάζει, να με θλίβει και να με προβληματίζει έντονα, παραθέτω την παρακάτω δικαστική απόφαση (!?!?!):Πρωτοφανής απόφαση του Εφετείου στην Ολλανδία. Έκρινε ότι το κόμμα Martijn, που προωθούσε την παιδεραστία δεν μπορεί να τεθεί εκτός νόμουΗ ολλανδική οργάνωση παιδεραστών Martijn, η οποία προωθούσε την "αποδοχή από την κοινωνία" των "συναινετικών σεξουαλικών σχέσεων" μεταξύ παιδιών και ενηλίκων, προτού διαλυθεί, δεν μπορεί να τεθεί εκτός νόμου, αποφάσισε το (ολλανδικό) εφετείο που εξέταζε την υπόθεση αυτή."Το έργο της οργάνωσης αντιτίθεται στη δημόσια τάξη, όμως δεν υπάρχει κίνδυνος διάλυσης της κοινωνίας", εξήγησε το Εφετείο του Άρνεμ-Λόιβαρντεν στην ανακοίνωσή του.Διεκδικώντας το δικαίωμά του στην ελευθερία της έκφρασης, ο πρόεδρος της οργάνωσης Μάρτιν Ουιτενμπόγκαρτ, είχε ασκήσει έφεση στην απαγόρευση και τη διάλυση της ομάδας του, την οποία είχε διατάξει τον περασμένο Ιούνιο το δικαστήριο του Άσεν.Η οργάνωση ιδρύθηκε το 1982 και δηλώνει ότι στόχος της είναι να γίνουν αποδεκτές οι συναινετικές σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ παιδιών και ενηλίκων, αλλά αντιτίθεται κατηγορηματικά σε κάθε είδους κακοποίηση ανηλίκων.To σκεπτικό της απόφασης:Το Εφετείο έκρινε ότι οι παλαιότερες καταδίκες ορισμένων μελών της οργάνωσης για κακοποίηση δεν μπορούν να συνδεθούν με την ίδια την οργάνωση, η οποία ουδέποτε διέπραξε εγκληματικές πράξεις. Τα κείμενα και οι εικόνες που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της είναι νόμιμα και επιπλέον ποτέ δεν δόθηκαν "συμβουλές" σε κάποιον για το πώς να αποκτήσει σεξουαλικές σχέσεις με παιδιά.Η δράση της οργάνωσης δεν μπορεί να οδηγήσει στη "διάλυση" της κοινωνίας μολονότι προωθεί ως "κάτι το συνηθισμένο" τη σεξουαλική επαφή με παιδιά, "μιλά θετικά για αυτές τις επαφές, ακόμη και τις εξυμνεί", σημειώνει το δικαστήριο.Ο Ουιτενμπόγκαρτ σχολίασε την απόφαση στο λογαριασμό του στο Twitter γράφοντας: "Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη πεφωτισμένοι δικαστές".Ο πρώην πρόεδρος της οργάνωσης Αντ φαν ντεν Μπεργκ καταδικάστηκε το 2011 σε φυλάκιση τριών ετών για κατοχή φωτογραφιών, ταινιών και περιοδικών παιδικής πορνογραφίας.(Πηγή: ΑΠΕ, 2/3/13).Η σχετική είδηση από την Ναυτεμπορική (με φωτογραφία του Ουιτενμπόγκαρτ):http://www.naftemporiki.gr/story/634589/ollandia-de-mporei-na-krithei-paranomi-i-organosi-proothisis-tis-paidofiliasΥ.Γ.: Εντάξει, έχουμε και εμείς την δική μας δικαιοσύνη να μη μπορεί να θέσει εκτός νομιμότητας τα φασιστικά μορφώματα ως πολιτικά κόμματα, αλλά έχουν και αυτοί τη δική τους θόεγκαβη και θεόκουφη δικαιοσύνη...Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες...!