Αν και δεν πιστευω οτι ειναι ευκολο να ασχοληθουμε σοβαρα με τον εν λογω "Αγιο",ας κανουμε μιαν εξαιρεση για την "επιστολη" του αυτη.Δεν εχουμε την "τυχη" να βλεπουμε συχνα τετοια κειμενα.Τετοιο "πολιτικοκοινωνικοθρησκευτικομεταφυσικο"παραληρημα,και μαλιστα "εκ στοματος Ιεραρχου".Μπορεις να κατηγορησεις για πολλα πραγματα τους μητροπολιτες,ως συνολο,αλλα οχι για "παραληρηματικο λογο".Μαλλον το αντιθετο,αφου ο λογος τους ειναι ,κατα κανονα,"συγκροτημενος" και "στοχευμενος",προς εξυπηρετησιν"ιδιων στοχων",ειτε ιδεολογικων,ειτε,συχνοτερα,"πρακτικων".Ηγουν γνωριζουν πολυ καλα τι λενε,και που στοχευουν.Και,κυριως,με καποιες εξαιρεσεις(..οπως ο "Αγιος" Θεσσαλονικης η ο "Αγιος" Πειραιως...)καλυπτουν και τα νωτα τους,περιοριζομενοι ,κυριως,σε γενικοτητες και ευχολογια οταν δεν εχουν "προσωπικους λογους"να λειτουργησουν με "επιθετικο" τροπο.Αυτο το "πραγμα"με τον Αμβροσιο μονον συνηθισμενο δεν ειναι.Προκειται για ενα γραπτο μνημειο πατριδολαγνειας,θρησκοληψιας,ασυναρτησιας,εμπαθειας,ρατσισμου,συνομωσιολογιας και οτι αλλο βαλει ο νους του ανθρωπου.Επειδη ,δε, ασχολειται με "Τα παντα,ολα"(...συμφωνα με την ρηση ενος αλλου...ζωντανου μυθου!!!)ειναι απο δυσκολο εως αδυνατο να μην συμφωνησει οποιοσδηποτε με ενα η δυο σημεια του,εαν αντιμετωπισει τα περιλαμβανομενα στο κειμενο αποσπασματικα και μεμονωμενα.Εαν βεβαια το δεις συνολικα,και υπο το πρισμα του οτι ο "γραφων"ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ,ως ιεραρχης,να εκπεμπει "λογον χριστιανικης αγαπης"τοτε μενεις αναυδος.Ειναι ενα κειμενο-μνημειο.Μνημειο ,βεβαια,σε αλλα πραγματα.Οχι στην θρησκευτικη πιστη,οπως ,τουλαχιστον,την ανατιλαμβανονται οι γνησιοι θρησκευομενοι.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon