Πριν από την έρευνα αυτή (δεν αναφέρει το άρθρο σε ποια περίοδο αφορά), ήμασταν τέταρτοι στην Ε.Ε. (με 13.8/100.000), αλλά όπως φαίνεται καταφέραμε και τους περάσαμε τους άλλους !http://www.worldlifeexpectancy.com/cause-of-death/road-traffic-accidents/by-country/Όσον αφορά την ποιότητα των οδών, ασχέτως εάν δεν είναι η απαιτούμενη, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ούτε κατά διάνοια τον σημαντικότερο παράγοντα των θανάτων από οδικά ατυχήματα. Σε μια έρευνα των τροχαίων 2000-2009 υπολογίστηκε ότι το ποσοστό συμμετοχής του δρόμου σε ένα θανατηφόρο ατύχημα είναι μόλις 4% (άλλο ένα 4% το όχημα) και 92% ο άνθρωπος.Όσον αφορά δε τον άνθρωπο, να πούμε ότι δεν πρέπει να βλέπουμε μόνο τον οδηγό και να παραγνωρίζουμε την συμπεριφορά του πεζού. Για παράδειγμα, το 2013 (στοιχεία της τροχαίας) το 18% των θανατηφόρων ατυχημάτων αφορούσε σε παράυρση πεζού, ενώ αιτία το 8,35% των θανατηφόρων αναγόταν σε αιτία που αφορούσε πεζούς. Δηλαδή, "μπακαλίστικα", σχεδόν τα μισά θανατηφόρα παράσυρσης πεζού επήλθαν από συμπεριφορά πεζού !
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon