Φυσικά και παίζουν ρόλο και μάλιστα μεγάλο. Αλλά όχι τόσο αρνητικό αλλά θετικό ! Δηλαδή ένας κακός δρόμος επηρεάζει λίγο τον σωστό οδηγό, ενώ ένας καλός δρόμος βοηθάει πολύ τον κακό οδηγό.Για παράδειγμα, οι αυτοκινητόδρομοι με προδιαγραφές Ε.Ε. είναι οι καλύτεροι. Όπου φτιάχτηκαν μειώθηκαν τα θανατηφόρα σε πολύ μεγάλο ποσοστό και μάλιστα απότομα (π.χ. Ουγγαρία, όπου με το που μπήκε στην Ε.Ε. και πήρε επιχορηγήσεις για αυτοκινητοδρόμους μας ξεπέρασε σε ασφάλεια σε λίγα χρόνια)ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ότι όποιος δρόμος ΔΕΝ είναι αυτοκινητόδρομος είναι αναγκαστικά κακός δρόμος (π.χ. ταχείας κυκλοφορίας). Απλώς στον αυτοκινητόδρομο ακόμα και ο κακός οδηγός είναι πιο δύσκολο να κάνει το λάθος, ενώ π.χ. σε μια ταχείας κυκλοφορίας είναι πιο εύκολο να κάνει το λάθος.Μακάρι να ήταν δυνατόν όλοι οι δρόμοι να είναι αυτοκινητόδρομοι. Μακάρι να ήταν δυνατόν ο καθένας από εμάς να έχει έναν αυτοκινητόδρομο για την πάρτη του. Όμως αυτό δεν γίνεται. Αναγκαστικά θα οδηγούμε και σε νορμαλ δρόμους και σε κακούς δρόμους.Αλλά ακόμα και στον κακό δρόμο, ο σωστός οδηγός σπάνια κινδυνεύει (εξ ου και το 4%)
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon