«καλύτερης οργάνωσης της επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών» Ναι καλά, όπως σε βλέπω και με βλέπεις.Πράγμα που όπως έχουν επισημάνει αρκετ@, θα είναι από πρακτικό επίπεδο φύσει αδύνατο να εφαρμοσθεί σε γραμμές που εξυπηρετούν πολύ κόσμο (καθώς και διπλά λεωφορεία) και ειδικά σε στάσεις που μαζεύεται πλήθος (όπως αυτές που υπάρχει ανταπόκριση με μετρό κ.ά) και που ο κόσμος ξεχύνεται στον δρόμο περιμένοντας, σε ώρες αιχμής κ.λπ.., γιατί εκτός των αργοποριών/μη -απαραίτητα- κατάλληλων συχνοτήτων κάποιων δρομολογίων, δίπλα από τις στάσεις μπορεί να υπάρχουν, κάδοι, τραπεζοκαθίσματα του τυροπιτάδικου, φορτηγάκια που σταματάμε για την τροφοδοσία του εκάστοτε ΛΕΚΙΜ κ.λπ.. Ένα άλλο θέμα δε, είναι και το γεγονός ότι μπορεί να είναι μέχρι και 3+ λεωφορεία το ένα πίσω απ’ το άλλο, σημειωτόν περιμένοντας να αποβιβάσουν –επιβιβάσουν από τις προαναφερθείσες στάσεις, φανταστείτε να μπαίνουν κι όλοι από την πρώτη πόρτα, επιδεικνύοντας ένας – μία τα εισιτήρια. Φαιδρότητες, για καμιά επαρχιακή πόλη κι όχι για τον πανζουρλισμό της Αθήνας.