Νομικά ακατάληπτο το ιστορικό, τουλάχιστον για έναν δικηγόρο. Τί μήνυση υπέβαλαν και επιδικάσθηκε αποζημίωση; Μήπως άσκησαν αστική αγωγή; Γιατί επιδικάστηκε αποζημίωση μεγαλύτερη απ' τη ζημία τους (ποσό λογαριασμού, εφόσον πληρώθηκε); Μήπως ζητούσαν επιδίκαση ηθικής βλάβης (που δεν πολυστέκει αν δεν έγινε κάτι άλλο μέσα στο μαγαζί (εξύβριση, σωματική βλάβη κ.λ.π.); Ζητεί (ο ενάγων) ή επιβάλλει (το δικαστήριο) προσωπική κράτηση; Άλλα αντ' άλλων... «Η κατάληξη του διδάσκει μάλλον πως όταν ο καταναλωτής ξεφεύγει από την αντίληψη "αφρίζει-ξαφρίζει, θα το φάω", εν τέλει δικαιώνεται,», έγραψε ο Χωμενίδης στη σελίδα του στο Facebook.