Νομικώς θα διαφωνήσω με όσους αναφέρουν ότι η διερεύνηση είναι κατευθείαν για το αρχείο λόγω αναρμοδιότητας. Καταρχήν, υπάρχει η διάταξη του άρθρου 7 του Ποινικού Κώδικα: πράξεις κατά ημεδαπών από αλλοδαπούς στην αλλοδαπή είναι αξιόποινες κατά τον ελληνικό ποινικό νόμο, εάν είναι και κατά τον αντίστοιχο αλλοδαπό νόμο (εν προκειμένω τον ιταλικό). Επίσης, ναι μεν η κυριότητα του πλοίου (υπό ιταλική σημαία) ανήκει σε ιταλικό νομικό πρόσωπο, η εκμετάλλευσή του όμως ανήκει σε ελληνικό νομικό πρόσωπο, ήτοι την Α.Ν.Ε.Κ., και αν συντρέχει περίπτωση ''εφοπλισμού'' (κατά το ναυτικό δίκαιο), δηλαδή εκμετάλλευση προς ίδιον όφελος, τότε την ευθύνη του πλοίου έχει ο εφοπλιστής, δηλαδή η Α.Ν.Ε.Κ. Επομένως, μην βιαζόμαστε να προδιαγράφουμε τις εξελίξεις γιατί το ζήτημα είναι λίγο πιο σύνθετο από όσο φαίνεται από μία πρώτη άποψη.