Nikosiq,το γεγονός ότι κάτι έρχεται από αρχαιοτάτων χρόνων δεν σημαίνει πρακτικά κάτι (και στο λέω ενώ είμαι ιστορικός). Κι η φυματίωση έρχεται από αρχαιοτάτων χρόνων, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αρνηθούμε την αντιβίωση και το εμβόλιο που την εξοβέλισε. Οι καιροί αλλάζουν και οι κοινωνίες εξελίσσονται. Ενίοτε προοδεύουν κιόλας. Η εξίσωση "αντρίκειου" με "ξεκάθαρου" και "σταράτου" (το "παστρικού" δεν ξέρω αν συνειδητοποιείς τι φόρτιση έχει...από αρχαιοτάτων χρόνων) ξεκάθαρα αντανακλά σε ήθη περασμένων εποχών όπου "η γυναικούλα" ήταν εξισωμένη με το γυναικείο φύλο συλλήβδην. Όσο κι αν το πρόσωπο που κατακεραυνώνει το σχόλιο είναι φορτισμένο, το περιεχόμενο της επίπληξης έχει νόημα.Τέλος έχω να παρατηρήσω ότι το αιώνιο παράπονο των "κριτών" της ισότητας στην πράξη είναι η υποχρεωτική θητεία των αντρών στο στρατό, όπως κι εσύ το χρησιμοποιείς στον διάλογο. Είναι 9 μήνες, όσο και μια εγκυμοσύνη....η οποία μπορεί και να μην ευοδωθεί, και να σε αφήσει με χίλια κουσούρια, και να απαιτηθουν δύο και τρεις και χίλιες δεκατρείς και το παραγόμενο αποτέλεσμα, αν και δεν είναι ποιοτικά συγκρίσιμο, απασχολεί το φύλο το οποίο αμεσότερα εμπλέκεται πολλαπλώς και πολυποικίλλως για χρόνια και χρόνια μετά. Κι αυτό είναι ένα μόνο από τα πολλά ζητήματα ισότητας που στην πράξη "μπάζει" και δεν μπάζει εις όφελος του "ασθενούς φύλου". Θα μου πείς "ας μην κάνουν παιδιά". Και θα σου πω "ας καταργηθεί η υποχρεωτική θητεία."Το να προβάλλεται επομένως το επιχείρημα της μη υποχρεωτικής θητείας (ενός απαρχαιωμένου θεσμού, όπως σου επεσήμανες έτερος σχολιαστης) ως αντεπιχείρημα για την "ανισότητα" είναι φθηνό και επιφανειακό. Κάτι άλλο;