Η εικονα της "πεζοδρομησης" της Πανεπιστημιου με βαση την αναπλαση που σχεδιαζοταν μου φαινοταν ασχημη. Μια τεραστια λωριδα για το βραδυκινητο τραμ, μια λωριδα για τα ταξι (απεραντη πιατσα;) και εμποδια για τον πεζο που θελει να διασχισει την οδο καθετα. Ναι, το πρασινο θα αυξηθει. Ναι, προβλεπεται ποδηλατοδρομος. Αλλα με τι κοστος; Και δεν εννοω οικονομικο.Η Πανεπιστημιου ειναι βασικη αρτηρια του κεντρου της πολης. Το κλεισιμο της συνεπαγεται μεταφορα της κινησης στους γυρω δρομους, οι οποιοι τις ωρες αιχμης ηδη φρακαρουν. Θα μου πεις, θα αναγκαστουν πολλοι να παρουν το μετρο. Ομως, ποσο ακομα φορτο μπορουν να αντεξουν οι ηδη γεματοι συρμοι τις ωρες αιχμης; Επισης, ποια εναλλακτικη μετακινησης θα υπαρχει σε περιπτωση απεργιων και στασεων εργασιας;Η Πανεπιστημιου εχει ηδη πολυ φαρδια πεζοδρομια και ο πεζος δε βρισκει κανενα εμποδιο στην κινηση του απο το Συνταγμα μεχρι την Ομονοια. Σε τι θα ωφελησει η ολικη πεζοδρομηση;Στην Πανεπιστημιου βρισκονται κατα κυριο λογο τραπεζες και δημοσιες υπηρεσιες. Το βραδυ ποιος θα ειναι ο πολος ελξης για τον Αθηναιο, μιας και δεν εχει, ας πουμε, τη θεα μιας Ακροπολης που εχει η Διονυσιου Αρεοπαγιτου; Θα υπαρχει βεβαια απλετος χωρος σε ορισμενα σημεια, οπου ανετα μπορουν να μπουν σειρες απο στριμωγμενα τραπεζοκαθισματα. Αυτο ειναι αναβαθμιση;Αρχιτεκτονας δεν ειμαι, την αποψη μου ως πολιτης που μετακινειται καθημερινα στο κεντρο εκφραζω. Και νομιζω οτι προτιμω την τωρινη Πανεπιστημιου απο εναν δηθεν πεζοδρομο.Οι βασικες αλλαγες σε ενα γραφημα: https://cityissue0.files.wordpress.com/2014/12/16grafima-thumb-large.jpg