@grayden http://www.ertopen.com/news/ellada/koinwnia/item/31705-to-2014-oi-naytiliakes-plhrwsan-foroys-80-ekat-enanti-152-ekat-poy-plhrwsan-oi-naytikoiΤο σχόλιο μου ηταν λιγο ειρωνικό ναι αλλα ισως και το δικό σου καπως άκομψο αν αναλογιστείς τους φορους που πληρώνουν αλλοι επιχειρηματικοί κλάδοι με πολυ λιγότερα κέρδη σε ενα τετοιο οικονομικό περιβάλλον. επιχειρηματολογω με όσα πιστευω οτι ξερω και οχι δεν ντρέπομαι(;) αν εχω καπου λαθος διόρθωσε με.(δες το σχετικό link) Συμφωνώ με καποια απο αυτα που λες αν και πολλα κίνητρα εχουν δωθει ηδη χωρις ομως τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Δεν ζω σε αγγελικά πλασμένη πραγματικοτητα και ξερω ποιος εχει το μαχαίρι και ποιος το καρπουζι. Η αύξηση των ηδη χαμηλών φόρων δεν θα επιφέρει καποια τραγική απώλεια κερδών στην ναυτιλία αλλα ισως κλείσει κάποιες τρυπες στον προϋπολογισμό καταργώντας (!!!!!) ή μειώνοντας φορους απο άλλες επιχειρηματικές ομάδες. Οπως και να εχει σε μια περίοδο που πλητωνται ολο και περισσότεροι απο τις εφαρμοζόμενες φοροκαταιγιδες, ειναι λιγο εριστικο να διαβάζεις για μείωση φόρων στους λιγους μεγαλοκεφαλαιουχους. Το αν θα φύγει λοιπον εν μια νυκτι η οποια ναυτιλιακή επιχείρηση απο την ελλαδα πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα τακτικής ή και γοήτρου ή οτι αλλο εκτος της μείωσης κερδών. Αν δεν κανω λαθος και αυτη ειναι η πραγματικοτητα,αν το κράτος εξαρτάται απο τη ναυτιλία τοσο ώστε απλα να συμμορφώνεται με τις επιθυμίες των ιδιοκτητών αυτών ας ειναι. Επέτρεψε μου ομως να θεωρώ τραγικό καθε σχόλιο που αποσιωπά αυτη την πραγματικοτητα παρουσιάζοντας τον κλάδο της ναυτιλίας ως τον "ριγμένο" ως προς την φορολογική του αντιμετώπιση. Φιλικά
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon