Η γραμματική σας παρατήρηση είναι σωστή, το λάθος είναι δικό μου. Παρασύρθηκα κοιτάζοντας το αρχικό κείμενο της επιγραφής. Κατά τα άλλα, ευχαριστώ για τις ερωτήσεις για την οικογενειακή κατάσταση της Πλαγγόνας γιατί μου δίνουν την ευκαιρία να γράψω εδώ δυό λόγια περισσότερα γι'αυτό το άτυχο κορίτσι, που χάθηκε έτσι πρόωρα την ώρα του τοκετού. Η επιγραφή της ταφικής της στήλης μαζί με το ανάγλυφο λένε μιά μικρή ιστορία. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Πλαγγόνα είναι κόρη του Τολμίδη και όχι σύζυγός του. Αυτή την εποχή το όνομα ενός ανθρώπου (άνδρα ή γυναίκας) ακολουθείται πάντοτε από το όνομα του πατέρα του στη γενική και την καταγωγή του κι αυτή η τυποποιημένη φόρμουλα είχε την αυστηρότητα που έχει σήμερα το ονοματεπώνυμο. Η περίπτωση της Πλαγγόνας όμως αποτελεί εξαίρεση γιατί γράφεται στην ταφική στήλη ξανά το όνομα του πατέρα της πλήρως και ο ίδιος (ο μεγάλος άντρας που πιάνει στενοχωρημένος το κεφάλι του) είναι παρών και στη σκηνή του θανάτου της, ενώ ο σύζυγός της απουσιάζει. Πρέπει να υποθέσουμε ότι κάποια ιδιαίτερη συγκυρία συνέβαινε στην οικογενειακή κατάσταση της Πλαγγόνας. Πιθανότατα είχε πρόσφατα χηρεύσει και ζούσε στο σπίτι του πατέρα της, ο οποίος άλλωστε της είχε ιδιαίτερη αδυναμία. Φαίνεται αυτό από το τρυφερό όνομα που της έδωσε: Πλαγγόνα ως γνωστόν είναι η κούκλα και δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την σκηνή που ο Τολμίδης κρατάει χαρούμενος το ολιγοήμερο βρέφος στα χέρια του σαν κούκλα και το ονοματίζει στην οικιακή τελετή των Αμφιδρομίων (αντίστοιχη με τα σημερινά βαφτίσια).Είναι εξαιρετικά λυπηρό αν το σκεφτεί κανείς ότι ο Τολμίδης, που περιέθαλψε την αγαπημένη κόρη του μετά από κάποια άτυχη συγκυρία στο συζυγικό της βίο, έζησε να δει και το θάνατο της "Κούκλας" του. Αν σας ενδιαφέρει περισσότερο το ζήτημα των οικογενειακών σχέσεων, συνιστώ μεταξύ άλλων ένα βιβλίο που συμβουλεύτηκα πρόσφατα, το συλλογικό έργο Not the Classical Ideal; Athens and the Construction of the Other in Greek Art. (http://www.amazon.com/Not-Classical-Ideal-Athens-Construction/dp/9004116184)