Aλλά για να ακριβολογούμε, στις αρχαίες κοσμογονικές αφηγήσεις- και εδώ συγκεκριμένα στην ελληνική- ''υποσυνείδητος'' σκοπός τους ήταν να ερμηνεύσουν μέσω ονομάτων την ύπαρξη των γνωστών τότε βασιλείων, ώστε η κοσμογονία να υποστηρίζει μια προ-επιστημονική κοσμολογία. Φυσικά η Ευρώπη θα ήταν βέρα ασιάτισσα πρώτον αν υπήρχε, και κατά δεύτερον αν νοούνταν ήδη από τότε η έννοια Ασία. Μην ξεχνάς ότι το ίδιο το ταξίδι της Ευρώπης σηματοδοτεί μια πρώτη φάση διακριτικής ονοματοδότησης ''ηπείρων'' και άρα και πολιτισμών. Η Ευρώπη, που ήταν αδερφή του Φοίνικα(Φοινήκη) του Κίλικα(Κιλικία) του Θάσου(Θάσος) και του Κάδμου(Στερεά Ελλάδα), αποτελεί μυθολογικό σύμβολο της εξάπλωσης του φοινικικού πολιτισμού μέσω του εμπορίου την εποχή πριν από την σχηματοποίηση αυτού που λέμε ελληνικος πολιτισμός. Ως εδώ δεν ανατρέπεται ισχυρά κάτι περί ασιάτισας. Αλλά η Ευρώπη ήταν και πρώτη ξαδέρφη του Αίγυπτου, με τον οποίον ήταν εγγόνια της Λιβύης. Άρα δεν ήταν βέρα Ασιάτισα αλλά μάλλον αφρικανή μετανάστρια που μετά ξαναμετανάστευσε στην Κρήτη, απ όπου θωρούσε όλη την χώρα στον Βορρά, λόγω του ευρέος οπτικού πεδίου που της πρόσφερε η θέση της. Η γενεαλογική αυτή πορεία από την υπερσαχάρια Αφρική στην Φοινίκη(αιγυπτιακής προέλευσης λέξη που χρησιμοποιούσαν οι Έλληνες) και από κει στο Αιγαίο και την Μ Ασία, μπορούμε να πούμε ότι συμπίπτει και με μία από τις μετακινήσεις του sapiens από την δυτική Αφρική προς την Μεσοποταμία και από κει την διάσπασή της πορείας αυτής προς στον Καύκασο και υπερκαυκάσια περιοχή(από όπου και θεωρητικά προέρχονται οι Φοίνικες), Μικρά Ασία και ειδικά Κιλικία, και Αιγαίο. Όσο αφορά τις δύο πρώτες πορείες, αποτελούν δύο από τις επικρατέστερες περιοχές περί της διαμόρφωσης/γέννησης της πρωτο-ινδοευρωπαικής γλώσσας, ενώ η τρίτη είναι σαφές ότι μαρτυρά την επικράτηση του φοινικικού πολιτισμού -μαζί και της υπολογιστικής και γραμματικής τους παράδοσης-στο Αιγαίο. Αυτά.