"Εάν θεωρείτε ότι η τιμή εισιτηρίου απλής διαδρομής των 1,4 Ευρώ είναι κοινωνικά αποδεκτή για έναν μέσο εργαζόμενο των 600-700 Ευρώ, τότε πραγματικά δεν έχουμε να συζητήσουμε και πολλά."ΕΔΩ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΣΗΚΩΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ .... ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 την οποία θυμηθήκατε έλεγαν οι κυβερνώντες " χαμηλό εισιτήριο , φτηνή μεταφορά διότι ενισχύει όλη την οικονομία ... ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΙΝΩ ... ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ... ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ 2010 Η ΤΡΟΙΚΑ και λέει γιατί έχετε τις φθηνότερες συγκοινωνίες σε όλη την Ευρώπη και ειναι και ελλειματικές; ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ... ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ (ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΨΩ ΒΙΒΛΙΟ)."Από την άλλη πλευρά, επιμένω ότι ο συνδικαλισμός στην Ελλάδα πάει κατά διαόλου και λόγω της έλλειψης (ή αδιαφορίας) επικοινωνίας με το κοινό. Τι εισπράττουμε αυτές τις μέρες από τους απεργούς των ΜΜΜ; Μήπως τους είδαμε στις εισόδους των σταθμών να μοιράζουν φυλλάδια που θα εξηγούν όλα αυτά που λέτε παραπάνω (και τα οποία μπορεί και να είναι σωστά); "και "Και κάτι ακόμα: είναι ο μόνος κλάδος που απεργεί συνεχώς από τη δεκαετία του 80, λες και οι υπόλοιποι (με περικοπές 50% και βάλε) δεν έχουμε προβλήματα."Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ είναι και αυτός σε κρίση όπως πολλά πράγματα... ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΕΡΓΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟ ΜΙΣΘΟ , ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ; ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΦΟΒΙΑ Ή ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΘΙΚΟΠΛΑΣΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ;ΣΤΟ "ΑΦΑΝΤΟΙ" ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ..."Αντίθετα, το συγκοινωνιακό έργο έχει μειωθεί πάρα πολύ. Το γνωρίζω καλά από πρώτο χέρι, σαν χρήστης των ΜΜΜ τα τελευταία 40 χρόνια" ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ... ΝΟΜΙΖΩ πως κάπου έχετε μπλέξει το συγκοινωνιακό έργο με την προσωπική σας αίσθηση της συχνότητας με την οποία περνάει το λεωφορείο απο τη στάση που θα μπείτε .... δεν το ξαναβλέπετε λίγο αυτό;