Live

Αγαπητέ Στέφανε, Χαίρομαι πολύ που μπήκες στη διαδικασία να εξερευνήσεις το zampple, άλλωστε αυτούς τους ανθρώπους θέλουμε να προσελκύσουμε ως μέλη. Σχετικά με τα σχόλιά σου έχω να πω τα εξής: α. Το Tryvertising δεν είναι δική μας εφεύρεση (και αυτό το λέμε συνεχώς), αν και πρόκειται για κάτι πολύ φρέσκο και πρωτοποριακό. Το zampple παρ’ όλ’ αυτά εισάγει πολλές καινοτομίες σε αυτή τη διαδικασία, που το κάνουν ακόμα πιο νέο και μοναδικό για τα παγκόσμια δεδομένα. Θεωρούμε λοιπόν σπουδαίο επίτευγμα που στην Ελλάδα κάτι τόσο πρωτοποριακό εξελίσεται ακόμη περισσότερο. Όσον αφορά στο δωρεάν, όλες οι αντίστοιχες ιδέες του εξωτερικού ακολουθούν παρόμοια πολιτική (συνδρομή μελών) και ο λόγος είναι απλός: το να πείσεις τόσες εταιρίες να δοκιμάσουν κάτι τόσο νέο δεν είναι και τόσο εύκολο. Χρειάζεσαι λοιπόν την υποστήριξη των καταναλωτών τόσο άυλα όσο και υλικά για να ανταπεξέλθει. Οι εταιρίες που ακολουθούν παρόμοιο μοντέλο tryvertising στον κόσμο δεν είναι πάνω από 2-3. Θα μ' ενδιέφερε όμως πολύ να δω και τη λίστα του Forbes και των Times στην οποία αναφέρεσαι. β. Στο zampple δεν επιλέγουμε εμείς τα προϊόντα προς δοκιμή αλλά οι ίδιες οι εταιρίες. Είναι λοιπόν λογικό οι πολυεθνικές εταιρίες (στις οποίες όμως θα πρέπει να θυμόμαστε ότι εργάζονται Έλληνες) να αγκαλιάσουν πρώτες μια τέτοια ιδέα. Παρ' ολ' αυτά, στο zampple προσπαθούμε συνεχώς να φέρνουμε προϊόντα που το αξίζουν και μάλιστα έχουμε ειδικές χρεώσεις για τις μικρές εταιρίες, ακόμη και δωρεάν συμμετοχή. Τώρα όσον αφορά στις σπουδές και την καταγωγή μου, λυπάμαι που το γεγονός οτι δεν γεννήθηκα στο Κερατσίνι αλλά στα Σέρρας και αποφάσισα να φοιτήσω στο Deree παράλληλα με τις σπουδές μου στο Πάντειο δεν σε χαροποιεί. Εγώ πάντως δεν το μετανιώνω. γ. Το zampple δεν είναι μια εταιρία έρευνας αγοράς, αλλά μια εταιρία που μέσα στις υπηρεσίες που προσφέρει την εμπεριέχει. Η βασική διαφορά βρίσκεται στο ότι μια εταιρία έρευνας αγοράς πληρώνεται από εταιρίες για να ερευνήσει κάτι συγκεκριμένο γι' αυτές, ενώ το zampple πληρώνεται για να διαθέσει στις εταιρίες γνώμες που οι καταναλωτές είπαν ελεύθερα. δ. Όλες οι διαδικασίες του zampple έχουν προκύψει έπειτα από πολύ σχεδιασμό και δοκιμή με σκοπό να διατηρήσουμε την εμπειρία των μελών όσο το δυνατόν καλύτερη. Τα ραντεβού είναι κάτι αναγκαίο, προκειμένου να διαχειριστούμε τα 3000 μέλη που έχουμε αυτή τη στιγμή. Φυσικά και θα υπάρχουν κάποια παράπονα - και να είσαι σίγουρος πως όλη η ομάδα του zampple δουλεύει καθημερινά για να τα ελαχιστοποιήσει - στη σελίδα μας στο Fb όμως θα δεις οτι τα θετικά σχόλια είναι 100 φορές περισσότερα. ε. Η συνδρομή του zampple δεν αποτελεί εμπορική συναλλαγή - Πληρώνω κάτι για να πάρω κάτι σε αντάλλαγμα - και αυτό το λέμε ρητά στους όρους συμμετοχής. Η συνδρομή είναι ένδειξη υποστήριξης στην προσπάθειά μας να μειώσουμε το ρίσκο του καταναλωτή και βελτιώσουμε τα προϊόντα που αγοράζει συγκεντρώνοντας τη γνώμη του. Εάν για κάποιο λόγο το zampple κλείσει κι ένα μέλος έως τότε έχει λάβει προϊόντα χαμηλότερης αξίας από το ποσό που κατέβαλε ως συνδρομή, να είσαι σίγουρος πως θα καλύψουμε τη διαφορά. Κάτι τέτοιο όμως είναι σχεδόν αδύνατο, καθώς τα προϊόντα που παίρνει κάποιος σε μία επίσκεψη καλύπτουν σχεδόν τη συνδρομή 6 μηνών. Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω πως σκοπός του zampple είναι να φέρει εταιρίες και καταναλωτές πιο κοντά, χωρίς μεσάζοντες και επικοινωνιακά τρικ. Χρειαζόμαστε λοιπόν μέλη που πραγματικά θα δουν αυτή τη διαδικασία ως μια τέτοια προσπάθεια και θα βοηθήσουν αξιολογώντας με συνέπεια τα προϊόντα και προωθώντας την ιδέα ώστε να έρθουν περισσότερα μέλη και περισσότερες εταιρίες. This is definitely not USA.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon