η αλήθεια είναι ότι όταν κρίνεις ένα λογότυπο δεν το κρίνεις μόνο με το αν σσου αρέσει ή όχι αλλά κυρίως με το αν επιτελεί το σκοπό του. κάτι που θα φανεί στο μέλλονεπίσης η αμοιβή μιας δημιουργικής εργασία δεν πάει με το αποτέλεσμα αλλά με την εργασία. δλδ το ποσό, ή το οποιοδήποτε ποσό συμφωνείται, δεν έχει να κάνει με το αποτέλεσμα αλλά με το είδος της εργασίας και το κασέ του αναδόχου.προσωπικά ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά ενδέχεται να είναι καλό για το σκοπό του. το αν θα έπρεπε να δεσμεύεται budget 10000 ευρώ για ένα λογότυπο είνα ένα εντελώς διαφορετικό θέμα το οποίο δεν έχει καθόλου σχέση με το αν μας αρέσει ή όχι το αποτέλεσμα.