@OktanaΤο σίγουρο είναι, ας πούμε, ότι η περίπτωση του "λιγότερου όμορφου", που αναφέρεις, έχει/νιώθει ότι έχει μία κάπως μεγάλη ανάγκη σε ένα συγκεκριμένο τομέα (την οποία την έχουν κι οι “ομορφοι” αλλά κάπως πιο κατευνασμένη). Και πράγματι κάποιοι από αυτούς, όταν τους προσεγγίζει κάποιος καθαρά φιλικά, τυφλωμένοι από αυτήν τους την ανάγκη δεν έχουν αυτή την αυτογνωσία και "παρεξηγούν συχνά και εύκολα τις προθέσεις". Όμως και από την άλλη πλευρά, το "όμορφο άτομο” (έχοντας κι αυτό τις δικές του "φιλικές" ανάγκες τις οποίες και θέλει να ικανοποιήσει) είτε εκμεταλλεύεται συνειδητά το "λιγότερο όμορφο" (μέχρι να μην μπορεί να το κάνει) είτε δεν έχει κι αυτό, τη δικιά του τώρα, αυτογνωσία (όπως η #7). Όμως σ'αυτή την περίπτωση (σε αντίθεση με αυτή του “λιγότερου όμορφου”), έστω και άθελα της, οι δικές της οι ανάγκες ικανοποιούνται (από τον “λιγότερο όμορφο” με την ελπίδα να ικανοποιηθεί η δικιά του). Άρα, ενώ πράγματι ένα “ελάχιστα ελκυστικό άτομο” μπορεί να ενθουσιάζεται εύκολα, να παρεξηγεί συχνά προθέσεις και να μην έχει την αυτογνωσία ότι τα κάνει αυτά, από την άλλη κι ένα “όμορφο άτομο” (που δεν εκμεταλλεύεται συνειδητά) παρουσιάζει κι αυτό μία αφέλεια και μία έλλειψη αυτογνωσίας όταν, ενώ ικανοποιούνται ευκολότερα από το κανονικό οι δικές του οι ανάγκες, αυτό (το “όμορφο άτομο”) δεν το βλέπει.Γενικά, θέλω να πω ότι παρότι πήρες κάποια παραπάνω αρνητικά κλικ, ο προβληματισμός σου και τα ερωτήματα που έθεσες ήταν σωστά κατά τη γνώμη μου, ειδικά αφότου πολλοί στα σχόλια αρπάξαμε κάπως την #7 και στείλαμε και κάποια ασταδιάλα (δικαιολογημένα λόγω εν βρασμώ αλλά και επειδή κι η φίλη της φάνηκε ενοχλημένη), ενώ έχει κι αυτή το δίκιο της. (Τελικά πάλι συμφωνούμε με την Α, μπα δηλαδή)
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon