«Μου θύμισε και λίγο τουριστικούς προορισμούς φτωχών περιοχών, που οι τουρίστες δεν τολμούν να βγουν από τα μαγευτικά πλην ελεγχόμενα θέρετρα και να περιηγηθούν στη χώρα. Αυτή την τουριστική εικόνα θέλουμε να προβάλλουμε;»Χαλάρωσε ρε φιλαράκι.Δεν έχουμε απολύτως καμία σχέση με τους προορισμούς που υπονοείς. Δεν είναι ηλίθιοι όσοι πρόκειται να έρθουν στην χώρα μας. Δεν έρχονται με μοναδικό κριτήριο και τυφλοσούρτη τα κάθε είδους διαφημιστικά. Γνωρίζουν καλά ποιά είναι η πραγματικότητα. Φαντάζομαι ρωτάνε και μαθαίνουν και όσους ήδη μας έχουν επισπευτεί. Εγώ το συγκεκριμένο σποτάκι το βλέπω θετικά: "Η Ελλάδα δεν είναι μόνο εικόνες ειδήσεων...".Εσύ όταν πρόκειται να ταξιδεύσεις πόσο άραγε σε επηρεάζουν τα αντίστοιχα σποτ; Περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να επηρεαστούν θετικά όσοι το παρακολουθήσουν και να έρθουν στην Ελλάδα παρά το αντίστοιχο σποτ κόστους 75.000 που δημιούργησε ο ΕΟΤ (Όλγα Κεφαλογιαννή, iphone, breakdance κλπ.) με το οποίο αντί της Ελλάδας διαφημίζεται το Southbank Centre στο Λονδίνο...