η ουσία του σχολίου μου ήταν:1) ότι όλα αυτά τα αγάλματα *ήταν* από τα Ολύμπια, τα οποία ήταν μια θρησκευτική φαλλοκρατική ρατσιστική γιορτή με πολύ αυστηρούς κανόνες, αντίθετα με τους σύγχρονους. 2) ότι είναι κραυγαλέα παραχάραξη να προβάλουμε τα δυτικά φιλελεύθερα ιδανικά στην αρχαία Ελλάδα μόνο και μόνο επειδή εκεί βρίσκεται η απαρχή του δυτικού πολιτισμού (άλλωστε και ο ναζισμός είναι δυτικό φαινόμενο και είναι εξίσου παραχάραξη να προβάλλουμε τις απαρχές του στην αρχαία Ελλάδα). Η Ευθυμιοπούλου λέει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι οι άνθρωποι που έφτιαξαν αυτά τα αγάλματα ήταν κάτι σαν τον Καρλ Πόππερ, ενώ στην πραγματικότητα ήταν δεισιδαίμονες δουλοκτήτες και φαλλοκράτες όσο δεν έπαιρνε άλλο (με εξαίρεση ίσως καμιά πεντακοσαριά άτομα όλα κι όλα). Η Βίβιαν Ευθυμιοπούλου αν κυκλοφορούσε ασυνόδευτη από άρρενα στην αρχαία Αθήνα, είχα το δικαίωμα να την πλακώσω και να τη σύρω από το μαλλί πίσω στον ιδιοκτήτη της (=τον άντρα της). Αυτό *δεν* είναι κοινωνία καλύτερη από το Κατάρ. Τόσο απλά. Τριτευόντως ήθελα να επισημάνω ότι μολονότι το Ισλάμ στα δικά μας μάτια φαντάζει (δικαιολογημένα) οπισθοδρομικό, αν το δούμε σφαιρικά δεν είναι ό,τι χειρότερο. Σε σχέση με την κλασική Ελλάδα είναι φεμινιστικός παράδεισος. Το ίδιο και σε σχέση με τον Ινδουισμό. Εξάλλου όπως σωστά παρατήρησαν κι άλλοι, είναι εθνικιστικοί οι λόγοι που ειδικά στο συγκεκριμένο ζήτημα γουστάρουμε γυμνό και απελευθέρωση. Κατά τα άλλα ούτε σαράντα χρόνια δεν έχουν περάσει από την εποχή που ήταν καθήκον του αδερφού να σφάξει για να προασπιστεί την τιμή της αδερφής του.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon