Μου θύμισε ένα περιστατικό που είχα δει σε δικό μας φαστφουντάδικο: Η πελατισσα μπροστά απο μένα άρχισε να διαμαρτύρεται γιατί της δώσανε μεγάλο αναψυκτικό αντί για το μικρό που είχε παραγγείλει. Ο υπάλληλος προσπάθησε μάταια να της εξηγήσει με απόλυτη ευγένεια και υπομονή, δείχνοντας και την απόδειξη, ότι την είχε χρεώσει κανονικά για μικρό αλλά μπορούσε να κρατήσει αυτό που της έδωσε απο λάθος αλλά αυτό την έκανε να διαμαρτύρεται ακόμα πιο έντονα. Τελικά της έδωσε και το μικρό που ζητούσε και την άφησε να τα κρατήσει και τα δυο, χωρίς επιπλέον χρέωση εννοείται... κι αυτό για κάποιο λόγο την εξόργισε ακόμα περισσότερο!