Καλή η δουλειά της διαφημιστικής αλλά πεταμένα λεφτά σε μια περίοδο που μας λείπουν για βασικές ανάγκες και γίνονται άγριες περικοπές. Προτιμότερο ήταν να δοθούν τα χρήματα για διαφήμιση στο εξωτερικό που να απευθύνεται στους ξένους. Όσο καλόπιστος και να είμαι βρίσκω ότι το "brief" που δώσανε στη διαφημιστική είναι το χτίσιμο του προφίλ της υπουργού και της κυβέρνησης. Απαράδεκτο και εξοργιστικό στην εποχή της άγριας λιτότητας να δίνονται ακόμα λεφτά για την διαφήμιση υπουργείων, έστω και δια της πλαγίας οδού.