Φυσικά η εταιρία επηρεαστηκε απο τα cc και την πτώση της κατανάλωσης, όπως όλοι. Όμως δεν ξεπούλησε στα cc οπως όλοι; Ως γνωστόν εγινε παρτυ το καλοκαίρι εν μεσω πανικού για πτώχευση σε τέτοιο τύπου μαγαζιά..Φοβάμαι οτι η εταιρεία εντεχνως προσπαθεί να αποκρύψει τα εξής: οτι προ πολλου πήγαινε για φούντο. Διοτι:-την έφαγε ο ανταγωνισμός σε προσφορές, σε εξυπηρέτηση, σε διευκολύνσεις στους πελάτες-είχε παρανοιχτει, χαρακτηριστικότερο fail το άνοιγμα στη ΣΕΡΒΙΑ που απέτυχε παταγωδώς Ένα απλό googling αρκεί για να δει κάποιος πως ο ανταγωνισμός της Ηλεκτρονικής πάει "τρένο" και δεν καταλαβαίνει απο cc και συγκυρίες. Οποτε κάτι άλλο έφταιξε...Όπως και να έχει , για τους εργαζομενους, λύση ειναι η απορρόφηση έστω μέρους του δικτύου απο ανταγωνιστές και απασχόληση των περισσοτερων εκεί..