Φίλε Δον Ιδιώτη,Καταρχάς πρέπει να ρωτήσεις το ΥΠΕΚΑ :) Στον πρόσφατο ν. 4014/11, ο οποίος θεωρητικά είναι πιο «φιλικός» σε επενδύσεις, και στη σχετική Υπουργική Απόφαση 1958/12 περιλαμβάνει στα έργα και δραστηριότητες που χρειάζονται ΜΠΕ συμπεριλαμβάνει το Τραμ εντός νομού Αττικής και τα έργα στις Αστικές Αρτηρίες. Στο ουσιαστικό κομμάτι τώρα. Η ΜΠΕ μελετά τις επιπτώσεις του έργου όχι μόνο στην χλωρίδα και την πανίδα αλλά και στους ανθρώπους. Εάν πχ η πεζοδρόμηση σπρώξει πολύ περισσότερη κίνηση αυτοκινήτων στους στενούς γειτονικούς δρόμους, πολλοί από τους οποίους αντίθετα με την Πανεπιστημίου κατοικούνται, αυτό μπορεί να σημαίνει περισσότερο θόρυβο, καυσαέριο και επομένως υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής τους. Δεν λέω πως απαραίτητα αυτό θα συμβεί, αλλά χρειάζεται μια επιστημονική εκτίμηση.Νομίζω πως για ένα έργο 92 εκατομμυρίων Ευρώ δεν είναι περιττή πολυτέλεια η μελέτη του σε βάθος από όλες τις πλευρές προτού μπουν οι μπουλντόζες.