Κι όμως, για μένα, δεν συζητάμε για το αν η σεξουαλικότητα καθ'εαυτή έχει να κάνει με την ηθική. Ούτε νομίζω πως αυτό ήθελε να πει ο Jarman. Η αρνητική αντιμετώπιση κάποιου λόγω της σεξουαλικότητάς του, πχ η εκδήλωση ρατσιστικής συμπεριφοράς, η μη αποδοχή ή μη ανοχή της ομοφυλοφιλίας, αυτές οι πράξεις-συμπεριφορές στην ηθική δεν εναπόκεινται, ώστε να κριθούν ως ορθές ή ως ανάρμοστες; Κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν σωστό να απομακρύνουν άτομα ομοφυλόφιλα ως απεχθή, ή κάποιοι να θέσουν νόμους με απώτερο σκοπό να καταδείξουν ότι ομοφυλοφιλικές και ετεροφυλικές σχέσεις δεν είναι κοινωνικά ισότιμες (βλ. Ρωσία).Οι πράξεις αυτές έχουν σχέση με την ηθική, την ηθική στην οποία χωράνε σχετικισμοί. Η σεξουαλικότητα πάει πακέτο με τον άνθρωπο ως ύπαρξη, και όπως δεν πρέπει κανείς να επεμβαίνει και να κρίνει τον άλλο με κριτήριο το πώς τρώει στο σπίτι του ή το πώς κοιμάται, έτσι δεν πρέπει να τον διακρίνει και από τους άλλους συν-κοινωνούς του μέσα στην κοινωνία με κριτήριο τη σεξουαλικότητά του. Αυτό πιστεύω ήθελε να πει ο Jarman και τα κριτήρια που καθορίζουν τη στάση σου απέναντί στους άλλους είναι ζήτημα ηθικής. Πόσο μάλλον η εκδήλωση αυτής της στάσης.