Διάβασα το άρθρο της κυρίας Sample και είναι σεβαστή, είμαι χρήστης προϊόντων της Apple και διαφωνώ σχεδόν σε όλα όσα γράφονται.Για να είμαι ακριβής και ξεκάθαρος εξ'αρχής τα προϊόντα της Apple που έχω τα χρησιμοποιώ καθημερινά τόσο για προσωπική όσο και για επαγγελματική χρήση"Κλείνουν οι εφαρμογές, ενώ επεξεργάζεστε κάτι" : Ναι μου έχει τύχει 3 ή 4 φορές στα δύο χρόνια..."Δεν συγχρονίζει ποτέ το iTunes" : Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ, αλλά όταν βρίσκομαι σε ενεργό Wifi ή 4G τότε το πρόβλημα λύνεται"Τα μηνύματα σας, για κάποιον λόγο, δεν φτάνουν ποτέ" : Μηνύματα από εφαρμογές ή sms-mms και φτάνουν και πάνε μια χαρά, μόνο μια φορά μου έτυχε να μην αποσταλεί ένα sms αλλά ευθύς αμέσως κατάλαβα ότι είχα γράψει έναν μη έγκυρο αριθμό τηλεφώνου"Και γενικώς όλη η εμπειρία με αυτό που κάποτε ήταν ένα μικρό τεχνολογικό θαύμα, είναι αργή": Εκτιμώ ότι θα πρέπει να προσδιοριστεί ή λέξη "αργή", από τα προγράμματα που έχω εγκατεστημένα στο κινητό θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος ως προς την ταχύτηταΓια το κομμάτι "Apple Support" δεν έχω γνώμη και άποψη γιατί πολύ απλά δεν έχει τύχει ακόμα να τους επισκεφτώ Για την υπηρεσία "Itunes" και το όλο ζήτημα περί παγίδας και τι γίνεται εάν ο χρήστης δεν απενεργοποιήσει την συνδρομητική υπηρεσία μετά το πέρας της --> Έναρξη 3-μηνιαίας δωρεάν δοκιμής είμαι σίγουρος ότι γνώριζε πάρα πολύ καλά όταν έβαζε τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και πατούσε αποδέχομαι, για ανθρώπους που έχουν κενά μνήμης ή ξεχνάνε προτείνετε να επισκεφτούν έναν γιατρό"Τα κινητά είναι πλέον συσκευές ζωτικής σημασίας στην καθημερινότητα μας και εννοείται ότι δεν μπορούμε να τα αντιμετωπίζουμε με... νοσταλγία, για το καινούριο που έφεραν στη ζωή μας κάποτε. Το θέμα είναι να δουλεύουν τέλεια τώρα, στο σήμερα", λέει η Ovide." --> Εδώ συμφωνώ απόλυτα και είναι ο βασικός λόγος που επέλεξα προϊόντα της Apple
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon