Ακριβώς επειδή αναφέρεται σε αιμοδοσία η διαφήμιση θα έπρεπε να έχει άλλη οπτική χιούμορ και όχι σαν αυτές του τζαμπο. Όταν θες να προωθήσεις μια καινούργια αξία και χρησιμοποιείς στερεότυπα που μας κρατάνε πίσω, δεν νομίζω ότι πετυχαίνεις τον σκοπό σου. Ειδικά το σημείο με τον γιατρό και τις νοσοκόμες είναι απαράδεκτο. Προσβάλλει και τον θεατή και τους συγκεκριμένους επαγγελματίες υγείας (νοσηλευτές/νοσηλευτριες) γιατί δεν αντιπροσωπεύει σε καμιά περίπτωση την πραγματικότητα ώστε να την σατιρίζει . Τώρα αν σκοπός του ΕΚΕΑ ήταν να προκαλέσει αντιδράσεις στο θέμα της αιμοδοσίας , ήταν πολύ κακή σκέψη. Επίσης, θυμηθειτε την διαφήμιση του Τζόκερ "άσε τον θείο και πιάσε το Τζόκερ" και σκεφτείτε ότι με το ίδιο concept, το ένα απευθύνεται στα χρήματα και το άλλο σε κάτι τόσο σημαντικό όσο η αιμοδοσία . Απ όλες τις πλευρές είναι ένα ατυχές διαφημιστικό
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon