Ναι, οκ κατανοητή και σωστή η πρόθεση να κάνουν κάτι που να είναι μοντέρνο κ στο πνεύμα της εποχής, με σκοπό να τραβήξουν πιο πολύ κόσμο.Αλλά στην εκτέλεση η ιδέα "χάνει" και γελοιοποιείται με σουξεδιάρικα κλισέ τύπου γκομενίτσες, νοσοκόμες κτλ. Γίνεται ακόμα πιο παρωχημένο, μέσω οπτικής από βιντεοταινία '80s, μέχρι Baywatch.Το δε μήνυμα και το όλο angle της καμπάνιας "γίνε κι εσύ από λούζερ - ήρωας" στοχέυει σε έναν αντρικό κομπλεξισμό και τον μαζικοποιεί, αφαιρώντας την ουσιαστική σημασία της αιμοδοσίας, την αλληλοβοήθεια και τον ανθρωπισμό. Έτσι, "θάβεται" και η όποια χιουμοριστική/αυτοσαρκαστική πτυχή.Σε αυτές τις επόχές που ζούμε, που μυρίζει τόσο έντονα σε πολλά γκρουπ νέων ανδρών χολιασμένο σεξουαλικό κόμπλεξ (βλέπε ανάλογες φοιτητικές σελίδες κ γκρουπ στο φέισμπουκ), δεν είναι να του κλείνουμε το μάτι και να το καλλιεργούμε περαιτέρω...Και γιατί, προκειμένου να εκμοντερνιστεί το πρόμο της αιμοδοσίας, να μην γίνει ένα σποτάκι με σενάριο που να δείχνει την ανάγκη για αίμα, αλλά με σύγχρονες αναγνωρίσιμες φιγούρες; Τον καθημερινό/κυριακάτικο ποδηλάτη, τους νέους γονείς που παίζουν κ γυμνάζονται με τα παιδιά τους, τον πιτσιρικά με το τάμπλετ, τη σύγχρονη γυναίκα, τον άνεργο που ψάχνει για δουλειά, τον πολιτογραφημένο Έλληνα 2ης γενιάς;