Άρη το πώς θα θρηνήσει κάποιος, δεν είναι θέμα αναρτήσεων του fb ούτε συγκεντρώσεων με κεράκια στο σύνταγμα. Απλά δεν το ξέρεις ούτε μπορείς να του το υποδείξεις. Η κουβέντα που γίνεται δημόσια είναι κάτι άλλο. Και στην Γαλλία βρέθηκαν πολλοί που μίλησαν για τις παρενέργειες του Ισλάμ προτού ¨θρηνήσουν¨. Που το κακό;Η αντιμετώπιση σαν πράξη τρομοκρατίας δεν βολεύει κάποιους που ψάχνουν σώνει και ντέ μάρτυρες πράξης μιας a priori πολύ κακιάς ομοφοβικής κοινωνίας για των αγώνα των gay και όχι θύματα μεμονωμένης τρομοκρατικής επίθεσης όπως π.χ. στην Γαλλία. Για τον απλούστατο λόγο πως ο αγώνας των δυτικών ΛΟΑΤ δεν είναι αγώνας ενάντια στη τρομοκρατία της τζιχαντ στην Συρία αλλά στις αντιλήψεις της κοινωνίας. Αυτό δεν το είπες στα περί αλληλέγγυων (γιατί δεν υπάρχουν μόνο ισλαμοφιλικοί ¨αλληλέγγυοι¨, άλλωστε ως γνωστόν ΚΑΘΕ κίνημα έχει τους ακραίους του…). Ήδη από την άλλη, gay είναι αγανακτισμένοι από την συνήθη αποφυγή καταδίκης του Ισλάμ. Ναι, η πράξη μόνον ομοφοβικού μίσους κάθεται επίσης άσχημα στην άλλη πλευρά και αυτό είναι μία πικρή αλήθεια όντως και έχεις δίκιο.Ζητήσαμε απλά μία κάποια ισορροπία στην ρητορική μερικών: Ο δράστης δεν ήταν απλώς τζιχαντιστής, αλλά δεν ήταν και λευκός κακός χριστιανός. Τίποτα άλλο.Σύμφωνοι, είναι και τα δύο. Υπάρχουν όμως ειδών ομοφοβίες και ¨ομοφοβίες¨ και έχει σημασία η προέλευση τους καθώς ΚΑΙ οι συνέπειές τους.. Ιδού μερικά παραδείγματα:Για τις επικρατούσες δυτικές θρησκείες. (μέσες άκρες)1)Ισλαμική ομοφοβία: Ο θεός θα τους τιμωρήσει (π.χ. πατέρας του δράστη). Συνέπεια απλός αρνητισμός μέχρι υποτιμητικά βλέμματα. Δεν αλλάζει εντελώς.2)Ριζοσπαστική ισλαμική ομοφοβία: Αν τους τιμωρήσω εγώ, ο θεός θα με ανταμείψει. Συνέπειες, γνωστές…3)Παλαιοδιαθηκική ομοφοβία: Ο θεός θα τους τιμωρήσει όπως στα σόδομα, ας μετανοήσουν λοιπόν. Αναφορές στο λευιτικό. Σπάνια (εν σχέση με το ισλαμ παγκοσμίως) ανάληψη επιθετικής δράσης. Πορείες ενάντια σε νόμους. Δεν αλλάζει εντελώς από την άλλη δεν γεννάει και οργανωμένο τζιχαντ.4)Χριστιανική ομοφοβία. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Ταυτίζεται συχνά με την παλαιοδιαθηκική κακώς γιατί το ευαγγέλιο δεν μιλάει (έτσι) για τιμωρία, αλλά για ελεύθερη οικειοθελή μετάνοια και σωτηρία για όλους, επίσης τροφοδοτεί κηρύγματα γραφικών Αμβροσίων - Ως εκεί. Τώρα το να αναφέρεις κόσμια την οντολογική θέση του Ευαγγελίου για όποιον το επιθυμεί και να απλώσεις το χέρι σε πιθανούς πιστούς gay που προβληματίζονται, δεν είναι ομοφοβία. Κατά τα άλλα υπάρχουν δόγματα που έχουν θρησκευτικούς gay γάμους (δεν νομίζω ότι αυτό είναι χριστιανικό (δογματικά), απλά το αναφέρω…) Για τις κοινωνίες: Εδώ η κατάσταση είναι θολή ως προς το τί είναι ομοφοβία τι είναι ομο-αρνητισμός και τι δεν είναι τίποτα παρά προβληματισμός. Παρουσιάζω μία αυθαίρετη «σκάλα»Που είσαι ρε Χίτλερ…Αυτό που κάνουν απλά είναι ΛΑΘΟΣΜην μας το τρίβουν και στην μούρη…όχι και pride…Η αισθητική του pride μου είναι αποκρουστική.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο σεξουαλικός σου προσανατολισμός να καθορίζει τον τρόπο που ντύνεσαι ή συμπεριφέρεσαι.Το ζήτημα ΛΟΑΤ υπερπροβάλεται.Υπάρχει μία δόση υπερβολής στην θυματοποίηση των gayΣτον δυτικό κόσμο το να χαρακτηριστείς δημοσίως ομοφοβικός ίσως είναι χειρότερο από τα να κάνεις coming out.Κάθε παιδί πρέπει να έχει έναν μπαμπά και μία μαμά.Ο δημόσιος λόγος έχει γίνει τρομερά ευαίσθητος ως προς τις αναφορές σε gay.Η ιεροποίηση των ατομικών ελευθεριών μας έχει οδηγήσει σε αδιέξοδα.Για κάποιους δυστυχώς όλα αυτά είναι το ίδιο: ομοφοβία.Ο δράστης είχε μάλλον τα ριζοσπαστικά στοιχεία της κάθε ομάδας. Δεν τα έχουν όλοι όσοι διαφωνούν με το gay κίνημα όμως. Και συχνά αυτό υπονοείται ή εννοείται ευθέως.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon