Ποτέ δεν είναι δυνατόν - σε καμμία χώρα - να αποτυπώνει ένα σχολικό βιβλίο την τρέχουσα πραγματικότητα. Ιδίως στον τομέα της τεχνολογίας.Ακόμα και στα πιό πλούσια κράτη, τα σχολικά βιβλία είναι 5-6 χρόνια πίσω.Το πρόβλημα είναι γεικότερο, και όχι μόνο ελληνικό. Ίσως στην σημερινή εκπαίδευση δεν θα έπρεπε να δίνουμε καθόλου γνώσεις στα παιδιά - επειδή οι γνώσεις υπάρχουν σε αφθονία πιά και είναι εύκολα προσβάσιμες.Ίσως το μοντέρνο σχολείο θα έπρεπε να διδάσκει τρόπους διαχείρισης και φιλτραρίσματος των πληροφοριών, καθώς και τις *εφαρμογές* της θεωρητικής γνώσης.Γνώμη μου είναι ότι δίνουμε στα παιδιά πολλή θεωρία και καθόλου πράξη. Τα παιδιά "διαβάζουν" αλλά δεν "φτιάχνουν". Αλλά Γνώση που δεν μπαίνει σε Εφαρμογή, χάνεται.Η Εφαρμογή όμως απαιτεί εργαστήρια και υλικοτεχνική υποδομή. Δλδ.πράγματα επιστημονικής φαντασίας την στιγμή που τα σχολεία δεν έχουν καν θέρμανση.Αρθρα του τύπου "ωχ αμαν αμαν, το ελληνικό σχολικό βιβλίο είναι πίσω από τις εξελίξεις" τα βρίσκω ολίγον λαϊκίστικα και εντυπωσιοθηρικά. Θα προτιμούσα έναν προβληματισμό και μερικά επιχειρήματα πάνω στο πως θέλουμε να φτιάξουμε την μοντέρνα εκπάιδευση.